//

invisibleSHIELD van ZAGG

invisibleSHIELD van ZAGG discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Eenmaal opgedroogd zit het vast en is het niet opnieuw bruikbaar. Echt verwijderen gaat trouwens zonder lijmresten o.i.d., en makkelijk. Maar weer niet zo makkelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 30-12-08, 17:08
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Eenmaal opgedroogd zit het vast en is het niet opnieuw bruikbaar. Echt verwijderen gaat trouwens zonder lijmresten o.i.d., en makkelijk. Maar weer niet zo makkelijk dat het in je broekzak los kan komen of zo.

/edit:
het materiaal van de BodyGuard schijnt anders te zijn en daar weet ik het dus niet van, maar dat van de Zagg InvisibleShield is dus elastisch. Kijk dus uit met op-/uitrekken, als je de sticker van het stickervel haalt! Of tijdens de opbrengprocedure. Voordat je het weet, heb je een ovaal cameragat enz. En voor de ribbeligheid doet het dus ook geen goed.

Laatst gewijzigd door Buur; 30-12-08 om 17:17.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 30-12-08, 18:06
piponld piponld is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 21
Standaard

Ok zoals beloofd.....

Na een paar nachtjes slapen mijn achterkant voorzien van de Zagg InvisbleShield. Ervoor gekozen om de zijkanten te "besnijden" dwz de twee flieders (die op de lange zijkanten horen) inclusief hoekjes er met een scheermesje af te snijden. Het bevestigen van de achterzijde gaat hierna erg makkelijk..bijna net zo makkelijk als de voorzijde
Nadat alles een nachtje mocht plakken en lekker is gaan zitten de "flieders" alsnog bevestigd incluis de hoekjes... Uiteindelijk zelfs de "stip" bevestigd van de basic back knop op de voorkant.
Hele iPhone nu dus voorzien van Zagg stuff... en ik moet zeggen het is een heerlijk gevoel dat sinasappelhuidje om de ultimate gadget die de iPhone is.
Voor de m...renneu....ers onder ons, ja je ziet nu als je goed oplet een extra snijnaad op mijn iPhone en jawel waarschijnlijk ga je die op termijn nog meer zien. Mij boeit dit niet echt omdat de bescherming zijn werk doet en de iPhone er niet minder onder belt, ben je echter erg van het uiterlijk...ga dan de uitdaging aan en probeer de achterkant in zijn geheel te monteren.
Je hebt dan wel het volgende nodig:
1: Engelengeduld,
2: Vaste handjes,
3: Helpende handjes (in de vorm van een menselijk slaafje)
4: Een postelastiek (welke ik trouwens ook gebruikt heb..super tip)
5: Lef, omdat het risico op vouwen en ribbels erg riant aanwezig is

Mijn eindconclusie/advies.... Zagg gewoon aanschaffen, zelf bedenken hoe goed je bent in het aanbrengen en nadat het spul zit genieten van een iPhone zoals hij hoort te zijn (zonder ugly shell/case of rubber omlijsting).
Zou ik weer voor de Zagg InvisbleShield gaan...you bet!!

P.s. kga proberen om hem aan de spiegel te bevestigen...gave extra van InvisibleShield

Succes!
  #23  
Oud 30-12-08, 18:20
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard

ik gebruik een bodyguardz, jawel de concurrent, maar in essence het zelfde als dit. Ik ben er super tevreden over. Je iphone voelt inderdaad aangenamer aan, is volledig beschermd, het scherm vlekt veel minder, geen angst voor krassen meer, even helder beeld ...
Enige minpunt is dat de hoekjes bij mij wat minnder gelukt waren waardoor er wat stof aan gesukkeld is. Daardoor zijn ze een beetje vuil, maar da's echt verwaarloosbaar als je weet dat je iphone fatsoenlijk beschermd is. Na 4 dagen was het laatste blaase weg en zit alles perfect strak.

Wat het filmpje betreft, wel sorry maar eigen schuld. Dat de hoes afgeeft is de schuld van de hoes, niet de iphone. Dat is juist de bedoeling van een shield, perfect je iphone kunnen gebruiken zoals hij is en toch beschermd zijn.
  #24  
Oud 30-12-08, 18:27
piponld piponld is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 21
Standaard

Ha,

net de plak je iPhone aan het raam test gedaan...werkt als een speer

wel ff de handjes erbij gehouden voor het geval dat hij zou loslaten maar niets van dit al. Wellicht een idee om een recordjacht te zetten?

Welke iPhone hangt het langste aan een stuk glas (spiegel/raam) ?

Ik begin, mijne hing zo'n 45 seconden toen ik het welletjes vond en hem eraf haalde, zat toen dus nog behoorlijk sticky vast.
Kan dit geintje ook met de bodygardz?
  #25  
Oud 30-12-08, 18:45
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

The BodyGuardz

YouTube - iPhone 3G Bodyguradz vs Zagg Review *24 Hours After Install*

zonder sinaasappel effect
Pfff hij heeft er wel 1,5 uur over gedaan om alleen de achterkant erop te krijgen. Ziet er wel perfect uit nu. Moet nog even bedenken waar ik dat geduld vandaan ga halen hoor, ben onwijs opvliegerig haha

Maar laten jullie nou echt je iphone een paar dagen opzij liggen???
Of gebruik je m gewoon?
Pfff kan echt niet zonder dat ding hoor


haha die piponld welke iphone hangt het langst

Laatst gewijzigd door Shorty007; 30-12-08 om 18:50.
  #26  
Oud 30-12-08, 18:58
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard

Ik bevestig hierbij: jeps ook met de bodyguardz

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piponld Bekijk bericht
Ha,

net de plak je iPhone aan het raam test gedaan...werkt als een speer

wel ff de handjes erbij gehouden voor het geval dat hij zou loslaten maar niets van dit al. Wellicht een idee om een recordjacht te zetten?

Welke iPhone hangt het langste aan een stuk glas (spiegel/raam) ?

Ik begin, mijne hing zo'n 45 seconden toen ik het welletjes vond en hem eraf haalde, zat toen dus nog behoorlijk sticky vast.
Kan dit geintje ook met de bodygardz?
  #27  
Oud 30-12-08, 19:58
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
Maar laten jullie nou echt je iphone een paar dagen opzij liggen???
Als je de beschermingsticker(s) er 's avonds op doet, is ie 's morgens echt weer droog en bruikbaar, hoor!
Het echt uitharden (waarbij het nog wat strakker aantrekt) duurt inderdaad wel een paar dagen. Maar in de tussentijd kun je hem wel gebruiken, dus ben gerust.
  #28  
Oud 31-12-08, 17:13
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

wow er staat in de handleiding dat je je iphone idd 12 uur met rust moet laten
nja dan zou ik het idd savonds een keer moeten doen, voordat ik ga slapen.
Wilde t nu gelijk doen, maar moet vanavond weg en dan wil ik wel me iphone bij hebben.
Ach, de voorkant kan denk ik wel gewoon toch nu? en dan de achterkant vd week savonds zodat die wel heel de nacht kan drogen....
  #29  
Oud 31-12-08, 19:50
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Ik hoop voor je dat je het nog even uitgesteld hebt, want ook die voorkant moet wel even drogen, wil ie niet gaan verschuiven per ongeluk...
  #30  
Oud 02-01-09, 19:27
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Nou hij zit er bij mij inmiddles op. Voorkant vind ik wel heel fijn eigenlijk, voelt goed aan (the bodyguardz heb ik), de achterkant ook wel goed gelukt eigenlijk, ziet er netjes uit.

So maar je moet echt uitkijken dat je niet te hard op je scherm druk met gladstrijken met dat kaartje, ik heb nu een streepje met luie pixels zie je gelukkig alleen met een witte achtergrond, verder gelukkig niet.
Maar heb toch echt niet zo hard gedrukt naar mijn idee mja..
Denk dat het luie pixels zijn, denk niet dat het door me screenprotector zelf komt, dat die misschien niet goed zit waardoor die beeld anders weergeeft daar.

Laatst gewijzigd door Shorty007; 02-01-09 om 19:30.
  #31  
Oud 02-01-09, 21:04
piponld piponld is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 21
Standaard

luie pixels...

Kheb zelf (lui als ik ben) slechts heel luchtigjes en maar een paar maal met de bijgeleverde squeezy wat vocht onder de Zagg weg geduwd. Had hier het achterliggende idee dat dit vocht dan iig niet in de openingen van mijn iPhone terecht zou komen en dat het beetje vocht na een nachtje in de warme kamer toch wel weggetrokken zou zijn. En wat denk je....alle vocht/blaasjes na 24 hr compleet weg en gelukkig geen "luie" pixels.

Heb m'n complete Zagg Invisible shield (incluis alle losse stipjes en flieders) nu op de iPhone geplakt en zou niets anders meer willen. Voor mijn gevoel is hij nu super beschermt en ik gooi hem nu zonder nadenken in mijn jaszak waar een setje sleutels ligt te wachten om de bescherming te testten
  #32  
Oud 07-01-09, 08:24
Whazaah Whazaah is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 32
Standaard

Ik heb mijn Zagg gistermiddag aangebracht, en ik kwam er vanochtend achter dat er een paar kleine stofjes onder mijn invisibleshield zitten. Ik weet dat er in de OP staat dat eenmaal gedroogd, de invisibleshield niet meer opnieuw aan te brengen is, maar geldt dit ook wanneer ik dat stukje weer opnieuw zou besprenkelen met die bijgeleverde vloeistof?
  #33  
Oud 07-01-09, 10:36
piponld piponld is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 21
Standaard

Een paar stofjes eronder, heb je toevallig net als ik de witte versie?Tsa daar zie onder je Zagg Shield idd elk stofje, bij mij is dit ook het geval maar ik heb hier geen problemen mee. Bescherming is TOP en daar gaat het in mijn ogen om. Op mijn vorige toestel had ik geen Zagg, er zaten dus geen stofjes onder maar wel steeds meer ontsierende krasjes die uiteindelijk voor een afgeleefd uiterlijk en dof scherm zorgden. In mijn ogen irritanter dan de stofjes.
Maar om op je vraag terug te komen... ik raad je aan om de shield niet opnieuw los te trekken, het gaat hierdoor rekken en vervormen waardoor je weer zit te prutsen om dat strakke velletje terug te krijgen. Neem de stofjes als een man, geniet van de protectie en kijk gewoon niet al te nauw )))
  #34  
Oud 07-01-09, 17:08
Whazaah Whazaah is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 32
Standaard

Natuurlijk gaat de bescherming voor, maar het zou toch mooi zijn als die stofjes eronderuit konden . Het desbetreffende stofje zit namelijk op mijn voorkant (heb trouwens de zwarte iPhone), maar ik laat het lekker zoals het is. Straks verpest ik idd dat hele velletje
  #35  
Oud 07-01-09, 18:46
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

wat ik wel heel jammer vind is dat je met een invisible shield niet meer de incase slider case kan gebruiker die vind ik namelijk vet mooi.
mja ik wil m MET invisible shield eigenlijk zodat er geen krassen op me iphone komen doordat er vuil tussen de iphone en de slider case komt.....
  #36  
Oud 08-01-09, 00:33
Whazaah Whazaah is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
wat ik wel heel jammer vind is dat je met een invisible shield niet meer de incase slider case kan gebruiker die vind ik namelijk vet mooi.
mja ik wil m MET invisible shield eigenlijk zodat er geen krassen op me iphone komen doordat er vuil tussen de iphone en de slider case komt.....
Ik heb zelf de CapsuleRebel (mét een InvisibleShield) om mijn iPhone heen zitten, misschien kan je dat proberen. Past namelijk gewoon goed
  #37  
Oud 08-01-09, 16:21
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

haha ja maar ik heb de CapsuleRebel niet
Ik vind juist de incase slider case zo mooi
CapsuleRebel heeft wel mooie cases ook trouwens hoor maar ik heb er nog geen.
  #38  
Oud 19-01-09, 11:22
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik heb daarnet mijn Zagg invisible shield kitje geleverd gekregen en nu vroeg ik mij af hoe ik het scherm van mijn toestel reinig en ontdoe van vingerafdrukken, dus met welk product. Gebruik ik een product om een LCD computer/TV scherm te reinigen of is instanet (voor het reinigen van ruiten) ook goed of is dat te agressief?

EDIT : Ik heb daarnet nog een doosje met reinigingsdoekjes van Hama terug gevonden om een LCD-/TFT scherm te reinigen, het zou geschikt zijn voor PDA-screens, laptopscherm, TFT-scherm/tv en gewone monitors.
Het gaat om een vochtig/droog reinigingssetje. Is dit bruikbaar voor de iPhone zijn scherm te ontdoen van vette vingers?

Laatst gewijzigd door Runaque; 19-01-09 om 13:04.
  #39  
Oud 19-01-09, 21:27
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Zolang het niet TE agressief is (dus geen superontvetter o.i.d), kun je het gebruiken.
Die spray die erbij zit, werkt ook ontvettend (is eigenlijk gewoon verdund afwasmiddel). Waarom gebruik je die niet gewoon? Het wordt sowieso een vreselijk natte boel, bekijk maar eens de filmpjes over het aanbrengen van Zagg InvisibleShield op YouTube. Dan zijn de vingerafdrukken er echt wel af, hoor.
  #40  
Oud 20-01-09, 00:23
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Zolang het niet TE agressief is (dus geen superontvetter o.i.d), kun je het gebruiken.
Die spray die erbij zit, werkt ook ontvettend (is eigenlijk gewoon verdund afwasmiddel). Waarom gebruik je die niet gewoon? Het wordt sowieso een vreselijk natte boel, bekijk maar eens de filmpjes over het aanbrengen van Zagg InvisibleShield op YouTube. Dan zijn de vingerafdrukken er echt wel af, hoor.
Bedankt voor je reactie, ik heb uiteindelijk het scherm gereinigd met water en afwasproduct (dreft in de volksmond) en dat met een doekje om optische lenzen (gebruik ik voor mijn objectieven van mijn camera te reinigen) te reinigen en heb zo het oppervlak proper gemaakt. Daarna is het gegaan zoals in de video te zien is op de site van ZAGG.
Reageren

Labels
invisibleshield, zagg



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body sportingboy iPhone accessoires en onderdelen 9 14-05-10 11:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:30.