//

invisibleSHIELD van ZAGG

invisibleSHIELD van ZAGG discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb er twee geplaatst, 1 voor mijn vrouw haar iphone en 1 voor de mijne.. bij allebei echt niks van te zien, als je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 10-09-09, 11:29
marcelca marcelca is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Almere
Berichten: 89
Standaard

Ik heb er twee geplaatst, 1 voor mijn vrouw haar iphone en 1 voor de mijne..

bij allebei echt niks van te zien, als je er gewoon rustig voor gaat zitten is het ook helemaal niet zo erg moeilijk..

na de eerste dacht ik ook dat is geluk hebben maar toen de tweede er ook onzichtbaar opzat, bleek het allemaal gewoon mee te vallen, hebben ook geen last van loslatende hoekjes opzo..


Ik kreeg alle luchtbelletjes weg met het rubbertje, kreeg alleen na een uurtje een soort waas op de achterlkant ( leek een beetje op condens ) maar dat trekt gewoon helemaal weg..

de grip op de telefoon vind ik nu een stuk lekkerder ( dat is natuurlijk persoonlijk ), de iphone achterkant orgineel vind ik behoorlijk glad
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 10-09-09, 11:55
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcelca Bekijk bericht
hebben ook geen last van loslatende hoekjes opzo..
Dat komt nog wel
  #83  
Oud 15-10-09, 13:59
FreakyOlivier FreakyOlivier is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 14
Standaard

Wat gebeurt er eigenlijk als je de invisible shield op uw iphone plakt zonder de vloeistof?
  #84  
Oud 15-10-09, 15:50
marcelca marcelca is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Almere
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FreakyOlivier Bekijk bericht
Wat gebeurt er eigenlijk als je de invisible shield op uw iphone plakt zonder de vloeistof?

Dan plakt ie in 1 x vast en zal je met geen mogelijkheid de luchtbelletjes eronder uit krijgen

zou ook niet weten waarom je dat zou willen, heb er 2 gedaan, 1 x van mijn vrouw en 1 van mij en ze zitten er allebei perfect op met vloeistof, heb totaal geen belletjes of waas of zoiets, invisible doet zijn naam eer aan..
  #85  
Oud 15-10-09, 19:13
Blazar Blazar is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard

Ik heb 'm nu 24 uur laten drogen, maar nog steeds is er (zowel aan de voor- als achterkant) een soort van witte waas zichtbaar. Dat hoort toch hopelijk niet zo?
  #86  
Oud 15-10-09, 19:17
venereaz venereaz is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 109
Standaard

afhankelijk van hoeveel product je erop gedaan hebt kan het drogen langer duren, het komt heus wel goed, enkel een kwestie van tijd.
  #87  
Oud 15-10-09, 19:18
marcelca marcelca is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Almere
Berichten: 89
Standaard

nee een witte waas heb je inderdaad na het aanbrengen, maar kan wel een aantal dagen duren voordat dit wegtrekt...

als je maar geen luchtbelletjes hebt, die waas trekt wel weg, had ik ook in het begin maar na een aantal dagen zit ie er hardstikke glimmend op..

je kan een natuurlijk wel al gaan gebruiken na 24 uur
  #88  
Oud 15-10-09, 19:22
Blazar Blazar is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard

Bedankt voor jullie reacties. Dan zal het wel langzaam wegtrekken.

Helaas is er één luchtbel ontstaan op de achterkant. Iemand een idee hoe ik die alsnog weg kan krijgen? Voor de rest ziet het er namelijk prima uit en ik ben bang dat ik het shield weg kan gooien als ik het er weer af ga peuteren.
  #89  
Oud 15-10-09, 20:17
marcelca marcelca is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Almere
Berichten: 89
Standaard

als die een beetje aan de zijkant zit zou ik een wel een stukje loshalen, weer nat maken er opnieuw aanwrijven...

als je dit niet wil zou je kunnen proberen om met een heel scherp mesje ( kijk uit voor je iphone ) een klein sneetje erin te maken en dan met het puntje van het rubber het aan te drukken, kan zijn dat dat pas na een paar keer lukt omdat daar nog wat vocht onder zit zodat het niet plakt en die vocht gaat er moeilijk onderuit door een klein sneetje

succes
  #90  
Oud 15-10-09, 20:33
Blazar Blazar is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard

Het is gelukt, gewoon even opnieuw nat maken inderdaad en het shield zat weer goed. Bedankt.

M'n flesje is nu trouwens wel leeg

Laatst gewijzigd door Blazar; 15-10-09 om 20:36.
  #91  
Oud 15-10-09, 21:51
marcelca marcelca is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Almere
Berichten: 89
Standaard

Ok super dan

van de waas , geen zorgen over maken, dit trekt vanzelf weg , kan alleen even duren...

het flesje wat je er bij krijgt is volgens mij gewoon gedestileerd water..

gewoon water zit kalk in waardoor je meer kans op vlekken krijgt en met gedestileerd water niet
  #92  
Oud 15-10-09, 23:13
FreakyOlivier FreakyOlivier is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 14
Standaard

Maar kan die vloeistof eigenlijk geen kwaad?
Bedoel gaat dit het toestel niet beschadigen? Gaat dit het touch gedeelte niet verslechten?
  #93  
Oud 15-10-09, 23:22
marcelca marcelca is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Almere
Berichten: 89
Standaard

je dompelt je telefoon niet onder water, je verneveld water met een spuitflesje...

ik heb 2 iphone`s gedaan en ik heb niet gemerkt dat ie slechter gaat werken..

je spuit het ook niet op de telefoon maar op het folie wat je op je hand houd, daarna een heel klein beetje op de bovenkant van het folie als die op de iphone zit zodat het aanstrijkrubber er makkelijk overheen glijd..

denk dat er wel is ten onrechte word gedacht dat een iphone helemaal niks kan hebben, maar denk dat dat allemaal wel meevalt
  #94  
Oud 17-10-09, 16:42
Zero Zero is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 81
Standaard

Ik had alleen de voorkant besteld voor mijn 3G en die heb ik afgelopen donderdagavond geplaatst. En het resultaat is een beetje half. Je voelt idd een soort van licht rimpelachtig huidje/sinaasappel en ik moet zeggen dat het wel een beetje wennen is. Maar helaas heb ik 6 kleine luchtbelletjes. Ik hoop dat ze wegtrekken maar ik denk het niet. Tijdens het gebruik vallen ze niet echt op behalve als je op een witte of lichtkleurige pagina bent.
__________________
iPhone 3G 16 GB UK o2 - Firmware: 3.1.2 - Activated - Jailbreak & Unlocked.
  #95  
Oud 17-10-09, 17:32
marcelca marcelca is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Almere
Berichten: 89
Standaard

jammer dat je resultaat een beetje half aanvoelt...

hij is wel iets stroever als het gewone scherm maar heb niet echt een sinaasappelhuid..

tja de luchtbelletjes, denk dat je te weinig vocht hebt gebruikt, persoonlijk zou ik een eraf trekken opnieuw nat maken en er opnieuw opplakken.., ik zou me doodergeren aan luchtbelletjes...

met strijkrubber van middenuit alle kanten op strijken
  #96  
Oud 17-10-09, 17:56
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Ha, kijk hier was ik naar op zoek. Ik wilde net een topicvraag posten, dat hier over ging. Ik vroeg mij namelijk af of er een screenprotector voor de achterkant van de iPhone is. Ik heb al een zogenaamde scratschstopper, van Artwizz, voor de voorkant van mijn iPhone (waar ik erg tevreden over ben) en wilde eigenlijk ook zo'n 'folietje' voor de achterkant. Ik heb namelijk genoeg van zo'n lelijke cover om mijn iPhone..

Mijn vraag is dus of iemand nog een scratschstopper voor de achterkant weet, zonder dat ik zo'n heel setje hoef te kopen (heb voor de voorkant van mijn iPhone al 3 setjes voor de voorkant). Weet niet of dit het geschikte topic is om mijn vraag te posten, anders maak ik wel een nieuw topic..

Alvast bedankt!
  #97  
Oud 17-10-09, 18:02
marcelca marcelca is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Almere
Berichten: 89
Standaard

de invisible shield van zagg heb je dus ook voor de achterkant, ik en mijn vrouw hebben een erop zitten en ze zitten perfect zonder onregelmatigheden......

probleem wel is dat je volgens mij het alleen als set kan kopen of alleen de voorkant...

alleen de achterkant word lastiger te verkrijgen
  #98  
Oud 17-10-09, 18:23
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Na 9 maanden op de iPhone te zitten komt hij los bij de home button, logisch aangezien je daar toch vrij vaak met je vinger over wrijft. Gelukkig heb ik meerdere sets van de Zagg shield liggen om deze ongemakken op te vangen. Dus een van de dagen mij eens bezig houden met de oude folie er af te sleuren en een nieuwe aan te brengen.
  #99  
Oud 17-10-09, 18:23
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcelca Bekijk bericht
de invisible shield van zagg heb je dus ook voor de achterkant, ik en mijn vrouw hebben een erop zitten en ze zitten perfect zonder onregelmatigheden......

probleem wel is dat je volgens mij het alleen als set kan kopen of alleen de voorkant...

alleen de achterkant word lastiger te verkrijgen
Hmm, na het topic een beetje doorgelezen te hebben, en de review van de iPhoneclub zelf gezien te hebben ga ik denk ik toch maar voor de Bodyguardz variant. Hierbij kan ik namelijk ook alleen de achterkant bestellen.

Bedankt!
  #100  
Oud 17-10-09, 18:26
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Waarom moeilijk doen? Koop gewoon de volledige Zagg set en houd de scherm folie opzij als reserve... Moet je die alvast niet meer bestellen als de huidige er een van de maanden lost begint te komen.
Reageren

Labels
invisibleshield, zagg



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body sportingboy iPhone accessoires en onderdelen 9 14-05-10 11:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:29.