//

invisibleSHIELD van ZAGG

invisibleSHIELD van ZAGG discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Buur Nee, dat zijn concurrenten van elkaar en de producten zijn dus anders (al zien ze er op een plaatje hetzelfde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 21-07-10, 18:04
slikie slikie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Nee, dat zijn concurrenten van elkaar en de producten zijn dus anders (al zien ze er op een plaatje hetzelfde uit, het gebruikte materiaal is anders).

Ik zou zeker de prijs vergelijken met als je rechtstreeks zou bestellen bij zagg.com (afhankelijk van de dollarkoers kan die zeker goedkoper uitvallen, maar kan het zijn dat je een weekje moet wachten op levering).
Met die ishield.nl site heb ik persoonlijk geen ervaring (dus daar doe ik geen uitspraak over). Ik heb tot nu toe (voor een aantal iPhones) steeds rechtstreeks besteld bij zagg.com en nooit klachten gehad. En ik was goedkoper uit (zou nu anders kunnen zijn i.v.m. dollarkoers, vergelijk zelf even).
Oke dankjewel!
Ik ga het even via zagg.com bekijken dan en kijken wat mijn voordeel is!
En even zoeken naar een kortingscoupon ofzo die loopt daar via google misschien vind ikw at moois! Dankjewel
rekend zagg.com het meteen om naar euro's bij betaling?

UDPATE

ik heb het omgerekend ik betaal bij zagg 19.50 voor een fullbody inc verzenden terwijl het bij ishield al meer dan 25 euro wordt. via zagg.com is het dus goedkoper, alleen waar kan ik couponcodes invullen voor korting?

Laatst gewijzigd door slikie; 21-07-10 om 18:26.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 21-07-10, 18:16
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slikie Bekijk bericht
Oke dankjewel!
Ik ga het even via zagg.com bekijken dan en kijken wat mijn voordeel is!
En even zoeken naar een kortingscoupon ofzo die loopt daar via google misschien vind ikw at moois! Dankjewel
rekend zagg.com het meteen om naar euro's bij betaling?
Kortingscouponnen zou je bijv. kunnen vinden op GoT (tweakers.nl forum) en mogelijk zijn er meer plaatsen waar die coupons uitgewisseld worden (maar ben dan wel zo eerlijk om je eigen coupons daar terug te posten weer voor een ander?).
Bij zagg betaal je natuurlijk in dollars. Je creditcardmaatschappij of Paypal rekent dat wel voor je om.

/edit:
Wat voorheen niet zo was (toen was het wereldwijd gratis verzending), is dat er verzendkosten nog bij komen (onder de $29,98). Maar dat zal ook wel gelden voor die ishield.nl. Vergelijken dus. Succes, het is een goed product!
__________________
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk!

Laatst gewijzigd door Buur; 21-07-10 om 18:29.
  #143  
Oud 21-07-10, 18:30
slikie slikie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Kortingscouponnen zou je bijv. kunnen vinden op GoT (tweakers.nl forum) en mogelijk zijn er meer plaatsen waar die coupons uitgewisseld worden (maar ben dan wel zo eerlijk om je eigen coupons daar terug te posten weer voor een ander?).
Bij zagg betaal je natuurlijk in dollars. Je creditcardmaatschappij of Paypal rekent dat wel voor je om.

/edit:
Wat voorheen niet zo was (toen was het wereldwijd gratis verzending), is dat er verzendkosten nog bij komen (onder de $29,98). Maar dat zal ook wel gelden voor die ishield.nl. Vergelijken dus. Succes, het is een goed product!
Ik heb verkeerd gekeken bij zagg, dat 14.95 is alleen voor screen. terwijl ik screen EN achterkant wil. Dus dat wordt toch via Zagg bestellen. Dankjewel Buur!

OPMERKING

wat mij opvalt is dat 2 dingen hetzelfde kosten terwijl je bij 1 meer krijgt?

Full Body Maximum Coverage for $24.99 [SIZE=2]([/SIZE][SIZE=2]Save your signal[/SIZE][SIZE=2])[/SIZE]
Full Body Easy Install for $24.99

Klopt daar iets niet? Of is het een aanbieding ofzo?


UPDATE

Heb maximum coverage gekocht via zagg.com
Coupon gebruikt met 20 % korting (hell yeah)

Betaal in euro's ongeveer 18.50 (iets minder maar heb het omrekending al weggeklikt)
Dus invisible shield full coverage voor de iphone 4 is besteld! Bedankt voor de hulp!

Laatst gewijzigd door slikie; 21-07-10 om 19:00.
  #144  
Oud 21-07-10, 22:52
themobilephonefreak themobilephonefreak is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 24
Standaard

ik de invisible shield een beetje rubber achtig, dat je vingen niet lekker meer langs het scherm ''glijd'' en hoe zit het met de bubbels, kan je die goed zien?

alvast bedankt
  #145  
Oud 22-07-10, 18:22
francebramie's schermafbeelding
francebramie francebramie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Frankrijk
Berichten: 664
Stuur een bericht via MSN naar francebramie
Standaard

Als je je op zagg.com aanmeld voor de iPad giveaway (email invoeren) krijg je 50 % korting op max 3 artikelen. Ik heb gisteren mijn full body iPad protector besteld voor 16 euro. Normaal kost hij 40 dollar ex verzendkosten!
  #146  
Oud 22-07-10, 19:23
themobilephonefreak themobilephonefreak is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 24
Standaard

hallo allemaal,

als ik de zagg uit amerika laat overkomen zou ik dan belasting moeten betalen in nederland ?
bij de douane?
  #147  
Oud 22-07-10, 20:47
obi obi is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: E'hoven
Berichten: 55
Standaard

Nee

Ik heb m'n shield uit de US laten komen, en heb geen belasting hoeven te betalen.
  #148  
Oud 22-07-10, 21:18
prosperot prosperot is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door francebramie Bekijk bericht
Als je je op zagg.com aanmeld voor de iPad giveaway (email invoeren) krijg je 50 % korting op max 3 artikelen. Ik heb gisteren mijn full body iPad protector besteld voor 16 euro. Normaal kost hij 40 dollar ex verzendkosten!
Thanx voor de tip!
  #149  
Oud 24-07-10, 12:20
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Heb niet het hele topic door gelezen. Maar mensen die de Zagg invisible shield nog willen bestellen.

De fullbody maximum covarege (hele telefoon kunnen voorzien van een laag - meest uitgebreid) kost nu $24,99.

Ik heb hem zelf voor $14,99 besteld (zonder verzendkosten). Had bij toeval een promocode gevonden op Twitter voor 40% korting! Deze code is geldig tot 31 juli. In totaal met normale verzending heeft het me nu in totaal $18,48 gekost oftewel € 14,31!

Dus wees er snel bij met de volgende code: iafdbzdn

Succes!

Laatst gewijzigd door mylifetime; 24-07-10 om 12:22.
  #150  
Oud 24-07-10, 12:35
francebramie's schermafbeelding
francebramie francebramie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Frankrijk
Berichten: 664
Stuur een bericht via MSN naar francebramie
Standaard

Zoals ik al zei, kan je gratis 50% krijgen! gewoon inschrijven voor de iPad Giveaway:
ZAGG | Enter every week for a chance to win a FREE Apple iPad from ZAGG.com
  #151  
Oud 24-07-10, 13:39
Geenverhaal Geenverhaal is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

Heeft er iemand al hanson ervaring met die invisible shields? Voelt het nog altijd allemaal even leuk aan als gewoon een iphone?
  #152  
Oud 24-07-10, 14:45
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geenverhaal Bekijk bericht
Heeft er iemand al hanson ervaring met die invisible shields? Voelt het nog altijd allemaal even leuk aan als gewoon een iphone?
Je vraagt naar de bekende weg, daar gaat dit hele topic nu juist over. Lezen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door francebramie Bekijk bericht
Zoals ik al zei, kan je gratis 50% krijgen! gewoon inschrijven voor de iPad Giveaway
Dank je voor deze tip, ik heb zojuist ook een full body maximum coverage besteld voor de iPhone 4 en een nieuwe voorkant voor m'n 3G (m'n oude InvisibleShield zit er al 2 jaar op, dus is ietswat lelijk geworden), nu ik die 3G doorsluis naar m'n zoontje. Door jouw tip ben ik klaar voor $23,48 in plaats van $43,47 (incl. verzendkosten van $3,49 waar geen korting op komt natuurlijk) oftewel €18,67 totaal! (dollarkoers die paypal aanhield voor vandaag: Wisselkoers: 1 EUR = 1.25763 USD).

Laatst gewijzigd door Buur; 24-07-10 om 15:02.
  #153  
Oud 25-07-10, 15:52
EvertD EvertD is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 69
Standaard

Na een weekje of twee kwam zowel de voor- als achterkant los op mijn iPhone 4... Beetje jammer maar het voelt wel een pak beter zonder zo een Zagg!
  #154  
Oud 25-07-10, 16:14
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Iemand interesse in een Zagg Invisible Shield (Full body)? PM me even.
  #155  
Oud 01-08-10, 14:36
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Ik zoek alleen de zijkanten, is er iemand die deze niet gebruikt? Natuurlijk krijg je een vergoeding. PM me even.
  #156  
Oud 01-08-10, 15:39
pimoettwente pimoettwente is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 20
Standaard

ik heb dus zo´n invisible shield op ebay gekocht ook de full body die het antenne verlies zou verhelpen, maar ik kreeg alleen de voor en achterkant is er daar iets verkeerd gegaan of heb ik wat verkeerd gedaan??
  #157  
Oud 01-08-10, 15:44
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pimoettwente Bekijk bericht
ik heb dus zo´n invisible shield op ebay gekocht ook de full body die het antenne verlies zou verhelpen, maar ik kreeg alleen de voor en achterkant is er daar iets verkeerd gegaan of heb ik wat verkeerd gedaan??
Je moet de maximum coverage hebben.
  #158  
Oud 01-08-10, 16:49
pimoettwente pimoettwente is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 20
Standaard

ooh ok weer wat geleerd vandaag
maar hij zit erop er zitten alleen nog kleine belletjes die gaan nog weg met 24 uur toch?

gr
  #159  
Oud 01-08-10, 16:53
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pimoettwente Bekijk bericht
ooh ok weer wat geleerd vandaag
maar hij zit erop er zitten alleen nog kleine belletjes die gaan nog weg met 24 uur toch?

gr
Als je genoeg (veel) spray gebruikt, zitten er geen bubbels op. Tenminste, bij mij niet.

Zitten die er wel op, dan zegt Zagg dat ze na enige tijd weg zitten trekken.
  #160  
Oud 01-08-10, 17:01
sjalih sjalih is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 149
Standaard

Wat een ***** product zeg!

Ik heb vorige week de invisibleshield aangebracht en sinds gisteren begint het rechthoekje los te raken. Het product zelf ligt heel lekker in de hand, geeft meer grip aan de iphone en is niet te ruw alleen het nadeel is dat hij bij mij loskomt. Hopelijk komt mn case snel eraan want dan dan gaat dit dingetje er lekker af!

Oh ja, hijs de 18 euro (wat ik er voor betaald heb) helemaaal niet waard!
Reageren

Labels
invisibleshield, zagg



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body sportingboy iPhone accessoires en onderdelen 9 14-05-10 10:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:59.