//

invisibleSHIELD van ZAGG

invisibleSHIELD van ZAGG discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ziet eruit of je dat rubberen spateltje niet gebruikt hebt om de vloeistof eronderuit te wrijven! Dit is niet zoals het behoort eruit te zien, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 16-12-09, 20:18
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Ziet eruit of je dat rubberen spateltje niet gebruikt hebt om de vloeistof eronderuit te wrijven! Dit is niet zoals het behoort eruit te zien, nee.
__________________
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 18-12-09, 10:38
Ron1978 Ron1978 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 51
Standaard

Het is na een paar dagen deels verdwenen. Wel lichtelijk nog een waas te zien met een paar strepen die er in het geheel niet uit zijn gegaan. Best balen aangezien ik 'm cadeau aan m''n vriendin wil geven (die nog van niets weet). Op het scherm zonder IS zitten echter krasjes wat 'm ook niet mooier maakt, deze zijn dan wel weer verdwenen met IS. Ik twijfel nog om 't met Bodyguartz te proberen of niet. Overigens had ik de IS van Zagg in de sponsversie ontvangen i.p.v. spuitflesje. Hier zit geen uitstrijkplaticje bij maar gewoon een kortingspasje die je ervoor kunt gebruiken. Dit lijkt me overigens niet zo makkelijk werken als het plasticje omdat je daar makkelijker mee in de hoekjes komt.

Als iemand nog iets weet..........
  #123  
Oud 28-12-09, 23:36
Cable Cable is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 13
Standaard

Hey!

Ik wou eerst de ZAGG bestellen voor de iPhone die ik ga halen , mr ik heb echt schrik dat het gaat mislukken die achterkant .
Daarom was ik aan het denken: Aan de voorkant alleen de Bodyguardz screen protector ,
en op de achterkant zo'n Power Support Air Jacket te plaatsen.
KLIKJE

Of heeft iemand slechte ervaring met deze Power Support?
  #124  
Oud 12-01-10, 20:39
stealth0001 stealth0001 is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hammertime Bekijk bericht
Te koop:

Nieuwe invisible shield van ZAGG. (ongeopend) Ik heb het niet aangedurft deze op mijn iPhone te plakken.

af te halen in omgeving Arnhem voor €10,-
Heb momenteel al 6 iPhone's beplakt met dit spul. Met geduld en concentratie geen enkel probleem. Vingers even nat spuiten voor je het velletje vastpakt (anders blijft het aan je vingers hangen) en daarna het velletje natspuiten. Op je iPhone aanbrengen, kan bijna niet mis omdat het precies past. Hierna met bijgeleverde sqeeze het vocht wegstrijken. Het vocht uiteraard niet in de richting van de opening strijken. De hoekjes zijn wat lastig maar gewoon aan blijven drukken en even laten drogen. Je kunt ze later als het wat ingedroogd is beter aandrukken. Invisible Shield is echt perfect. Het heeft mijn iPhone al diverse keren gered van ongewilde schade. Het maakt hem een stuk stroeve waardoor hij niet zo snel uit de hand valt. Als de shield goed vochtig is dan schuift hij heel makkelijk over de iPhone soms te makkelijk.
  #125  
Oud 12-01-10, 20:52
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Heb ook al een x een IS op mijn iPhone's geplakt en er weer afgehaald. Goede bescherming maar waardeloos als je ook een op maat gemaakte case of autohouder hebt. Je kunt je iPhone moeilijk of helemaal niet met bv een Mophie Juice Pack Air, Otterbox of een Carcomm gebruiken.
  #126  
Oud 12-01-10, 21:09
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Berichten verplaatst
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #127  
Oud 17-01-10, 15:48
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

het aanbrengen van dit is zo vervelend, maar als het er eenmaal opzit is het echt fijn!!?
  #128  
Oud 13-02-10, 16:41
Awater Awater is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 68
Standaard

Als (alleen) screenprotector had ik eerst die uit de Apple winkel gekocht (in zo'n bruin kartonnen pakje), zou zgn. 'statisch plakken'. 13 euro, maar volkomen waardeloos. Laat letterlijk aan alle kanten los. Recent in Hong Kong heel gemakkelijk via de website van Brando Ultra Clear gekocht voor de helft van het geld. Snelle en correcte verzending. En werkt voortreffelijk! Geen gedoe met water, zeep o.i.d., maar gewoon 'zo' erop. Je ziet het niet, je voelt het nauwelijks en het laat niet los. Aanbevolen! (Gaat dus alleem om bescherming van het screen)
  #129  
Oud 13-02-10, 17:02
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

@Awater:
Het scherm heeft niet zozeer bescherming nodig (het is geen plastic prul-gsm-scherm wat snel bekrast raakt, maar speciaal gehard glas), het is meer het plastic van de achterkant waar mensen de InvisibleShield voor gebruiken, omdat ze toch iets van krasbescherming willen maar tegelijk geen compleet beschermhoesje waardoor het uiterlijk van de iPhone aangetast wordt. Maar het scherm heeft dus eigenlijk niks nodig, dat is meer voor je eigen gevoel (en de ervaring met andere mindere gsm-schermpjes).
  #130  
Oud 13-02-10, 17:29
Awater Awater is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 68
Standaard

Voor de achterkant heb ik een BestSkinEver. Beschermt goed, maar wel veel gedoe met water en zeep bij het opbrengen. Dat het scherm geen bescherming nodig heeft ben ik, door eigen ervaring alleen al, maar ook door wat je hier over leest in dit forum, niet met je eens. Maar dat is uiteraard ieder z'n eigen afweging. Waar het mij om ging was dat de dure screenprotector uit de Apple winkel gewoon rommel is, maar de Brando Ultra Clear goede waar is, zeker voor het geld. Gewoon omdat het goed blijft zitten en niet loslaat. Of iemand het al dan niet wil gebruiken, is een ander verhaal. Ik zou in ieder geval altijd het scherm willen beschermen, ondanks alle verhalen over de hardheid ervan. De praktijk is anders.
  #131  
Oud 13-02-10, 17:34
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

@Awater:
Sommige mensen vragen erom door hun iPhone in dezelfde broekzak te stoppen als een sleutelbos, e.d. Na ruim anderhalf jaar heb ik nog geen scherm-kras-problemen en de iPhones in mijn directe omgeving ook niet. Het is maar hoe je ermee omgaat ook.

/edit:
Ter vergelijking: met alle andere gsm's had ik wel krassen en mijn gedrag heb ik niet op de iPhone aangepast. Er is niet zoiets als DE praktijk... Jouw praktijk is dus anders dan de mijne, maar zoals je zegt: laat iedereen het dan maar zelf weten. Bedankt voor je tips in ieder geval.

Laatst gewijzigd door Buur; 13-02-10 om 17:39.
  #132  
Oud 13-02-10, 17:42
Awater Awater is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 68
Standaard

Dat spreekt voor zich. Ik ga er zeer voorzichtig mee om, maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Pas nog gevallen, met het screen op een grindpad. Erg blij dat er een protector omzat. Hier zaten duidelijke krassen op (wat bij plastic natuurlijk ook logisch is), maar ik vrees dat er zonder protector toch zeker ook krassen in het glas hadden gezeten. Nu alleen een nieuw velletje, en klaar is kees. De ervaringen van anderen in dit forum liegen er trouwens ook niet om.
  #133  
Oud 13-02-10, 17:51
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

@Awater:
Pas nog gevallen? Daarom vind ik persoonlijk de InvisibleShield dus zeker erg prettig op de achterkant: het maakt je iPhone minder glad, dus glijdt 'ie niet zomaar uit je handen.
En, ALS ie valt, dan mag je hoedanook van geluk spreken dat je slechts wegkomt met een paar krasjes, protector of niet...
  #134  
Oud 13-02-10, 17:56
Laydc Laydc is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik vond het maar verschrikkelijk, die InvisibleShields. Voor de iPhone en iPod gehad, maar op een gegeven moment werden de randen lelijk en rommelig.. op het scherm vond ik het al helemaal niet fijn, ging wat mij betreft veel te stroef allemaal. Nee, ik heb liever een gladde iPhone en berg 'm altijd op in m'n ultra-dunne lederen Sena hoesje .. je moet dan natuurlijk wel voorzichtig zijn als je 'm eruit haalt. Wil je wat makkelijker omgaan met je iPhone en ben je niet zo'n Pietje precies als mij, dan is zo'n InvisibleShield wel een uitkomst denk ik.
  #135  
Oud 16-02-10, 17:32
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Als je nu bij Zagg besteld komt de zending uit het Verenigd Koninkrijk en niet meer uit de VS, ook al heb je in de VS besteld. Het goede is dat je nog wel in Dollar kan betalen en zo dus je voordeel kan doen. Ik heb ook gemerkt dat de resten die rond en in de folie niet aanwezig zijn en dat de folie ook niet meer op een drager kleeft met het Zagg InvisibleShield logo op, dus ik hoop dat de kwaliteit van de folie gegarandeerd is gebleven.
Dus vanavond gaan we vrouwlief haar Samsung Star ook voorzien van deze folie net zoals de mijne.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laydc Bekijk bericht
ben je niet zo'n Pietje precies als mij, dan is zo'n InvisibleShield wel een uitkomst denk ik.
Ik ben een Pietjes precies en ik heb een InvisibleShield op de iPhone, komt hij los, dan vervang ik hem gewoon, ik heb namelijk die dingen op stock liggen.
  #136  
Oud 21-07-10, 10:23
ProGunNL ProGunNL is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

Ik heb vandaag een "Zagg invisible SHIELD Full Body iPhone 4" gekocht van ebay voor 18,50€ met gratis verzending. hij zou uit duitsland moeten komen dus dat zal niet zo heel lang moeten duren.

Ik zal een nieuwe post doen als ik hem heb ontvangen!
  #137  
Oud 21-07-10, 14:51
obi obi is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: E'hoven
Berichten: 55
Standaard

Heb een Invisibel Shield van Zagg (full Body) op de Iphone 4 geïnstalleerd. Je moet er idd even goed voor zitten en erg veel 'solution' gebruiken (hoe natter des te beter, maar zorg dat je voldoende hebt voor beide zijden). Met de "squeezie" heb ik de shield strak gekregen, en er waren nog wat kleine artefacten en bubbles zichtbaar, maar die zijn na 24 uur compleet verdwenen. Invisble Shield voelt (nog) wat stroef aan maar heb het idee dat dat snel minder wordt. Verder zit het Shield er erg strak op..

Laatst gewijzigd door obi; 21-07-10 om 18:25.
  #138  
Oud 21-07-10, 17:28
pimoettwente pimoettwente is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 20
Standaard

is het ZAGG invisibleshield hetzelfde als degene van bodyguards?
dus deze: Bodyguardz voor iPhone 4
  #139  
Oud 21-07-10, 17:29
slikie slikie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Ik wil via www.ishield.nl een de invisible shield van zagg bestellen voor mijn iphone 4.
Mensen goede ervaringen mee? Hiermee bedoel ik ook de site! (ik beplak alleen de voor en achterkant, de zijkanten niet).
  #140  
Oud 21-07-10, 18:50
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pimoettwente Bekijk bericht
is het ZAGG invisibleshield hetzelfde als degene van bodyguards?
Nee, dat zijn concurrenten van elkaar en de producten zijn dus anders (al zien ze er op een plaatje hetzelfde uit, het gebruikte materiaal is anders).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slikie Bekijk bericht
Ik wil via www.ishield.nl een de invisible shield van zagg bestellen voor mijn iphone 4.
Mensen goede ervaringen mee? Hiermee bedoel ik ook de site!
Ik zou zeker de prijs vergelijken met als je rechtstreeks zou bestellen bij zagg.com (afhankelijk van de dollarkoers kan die zeker goedkoper uitvallen, maar kan het zijn dat je een weekje moet wachten op levering).
Met die ishield.nl site heb ik persoonlijk geen ervaring (dus daar doe ik geen uitspraak over). Ik heb tot nu toe (voor een aantal iPhones) steeds rechtstreeks besteld bij zagg.com en nooit klachten gehad. En ik was goedkoper uit (zou nu anders kunnen zijn i.v.m. dollarkoers, vergelijk zelf even).
Reageren

Labels
invisibleshield, zagg



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body sportingboy iPhone accessoires en onderdelen 9 14-05-10 11:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:28.