invisibleSHIELD van ZAGG discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sjalih Wat een ***** product zeg! Ik heb vorige week de invisibleshield aangebracht en sinds gisteren begint het rechthoekje los te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hallo, voor de 2 snelle personen.
25% korting op alle zagg producten. 1 Maal geldig te gebruiken binnen 7 dagen. ia3sjas0 ia3sjaw9 Groetjes. dit is geen spam (heb het bij accessoires ook geplaatst) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat een gedoe zeg! ik wacht liever op de case van apple (nog hopelijk 3 weekjes). |
|
|||
|
|||
dit klopt niet, en ik spreek uit ervaring.
Ik moest enkel de shipping betalen (4dollar), en de shield komt gewoon netjes aan. Dan heb je 2 keuzes, ofwel stuur je je oude shield op en loopt je levenslange garantie gewoon verder.(voor toekomstige omwisseling) Ofwel stuur je niets op en vervalt je garantie van die shield. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb sinds begin mei deze invisible shield op mijn iPhone en ik vind hem na die paar maanden eigenlijk al niet meer zo invisible...
Na enkele weken begonnen de hoekjes al wat los te komen, vuil en stof eronder en het loskomen blijft maar uitbreiden. Naast dit euvel wordt de shield ook helemaal vuil geel. 't ziet er echt niet goed meer uit op mijn witte 3Gs en ik sta op 't punt om het van mijn telefoon te trekken en te vervangen. Ik heb wat rond gesnuffeld op hun site en vroeg me af of er al leden waren met terugstuur ervaringen? Was het vervangen echt voor niets? Welke kosten zijn er te betalen? Het versturen vanuit Amerika naar België? En als ik mijn invisible shield terug stuur, betaal ik deze kost? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik vind het wel goed aanvoelen. Vooral het rubberachtige gevoel heeft me de zekerheid dat mijn iPhone minder snel uit m'n handen zal glijden.
Maar dat de shield zo verkleurd vind ik echt niet kunnen. Heb schrik dat dit met een nieuwe shield binnen de kortste tijd terug hetzelfde is. Dus weet ik niet goed of ik die teruggeef procedure wel wil als er toch kosten aan verbonden zijn... |
|
|||
|
|||
Ik heb Zagg de afgelopen dagen gemaild over een vervaging van de Invisible Shield, en ze vertelde me dat ze alleen vervangen als je een credit card geeft voor een pre-authorization?. Dus niet meer per Paypal betalen voor de verzendkosten en opsturen?? Ik heb helaas geen cc. Heeft iemand recent ervaringen met het vervangen van de Invisible Shield (zonder cc)?
|
|
|||
|
|||
Ik krijg 'mm...1
|
Labels |
invisibleshield, zagg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body | sportingboy | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 14-05-10 11:12 |
|
|