16gb in iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou het mogelijk zijn om het geheugen van de ipod touch los te maken en te plaatsen op de printplaat van een iphone, et voila ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
16gb in iphone
Zou het mogelijk zijn om het geheugen van de ipod touch los te maken en te plaatsen op de printplaat van een iphone, et voila 16gig iphone????
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als je handig in solderen bent misschien wel, maar ik denk dat je dan toch tegen een hoop problemen aan zal lopen wat betreft software.
|
|
|||
|
|||
als het je lukt mag je het hier vertellen. Ik denk er nog en neens om aan mn iphone open te maken. laat staan een iphone en een ipod touch (waarde 700,-?) met de kans om ze allebei te slopen
|
|
|||
|
|||
Het is mogelijk met het juiste gereedschap en kennis, ik zou het wel kunnen denk ik.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe zou jij dan die SoC processor openmaken en het geheugen er uit halen? |
|
|||
|
|||
Een nieuwe chip solderen lijkt me niet makkelijk. Als je heel handig bent en een zeer fijne soldeerbout hebt zou je het kunnen proberen. Met heel veel geluk zal je iphone nog werken, en de nieuwe chip herkennen. Ik geef het een slaagkans van 10%. Alleen voor de echte prutsers...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iPhone 4] 16GB iPhone 3G is niet gelijk aan 16GB iPhone4 | mhfdejong | iPhone algemeen | 9 | 31-07-10 15:26 |
|
|