//

Batterijduur en Accugebruik.

Batterijduur en Accugebruik. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ga ook maar eens testen met 3g uit en gps uit. gps gebruik ik alleen voor de uberapp mcfinder 3g gebruik ik maar soms. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 20-02-09, 10:52
Xenn0X Xenn0X is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 186
Standaard

ik ga ook maar eens testen met 3g uit en gps uit.
gps gebruik ik alleen voor de uberapp mcfinder
3g gebruik ik maar soms. thuis en op werk heb ik Wi-Fi dus dan gebruik ik dat ook.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 09-03-09, 18:24
wout76's schermafbeelding
wout76 wout76 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 73
Standaard

Wat maakt iedereen zich toch druk over het uitschakelen van 3G enz. De iPhone moet dit gewoon aankunnen!
Laat Apple dit probleem gewoon eens aanpakken !
Mijn iPhone is na 9 uur leeg, belachelijk !
  #43  
Oud 09-03-09, 19:13
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Wat een belachelijk antwoord.

Iedereen weet dat eender welke gsm met heel wat toeters en bellen de batterij duur niet super is.
Blue tooth zuipt redelijk,surfen zuipt enorm en sowieso veel muziek afspelen en smsen en noem maar op,dat zuipt enorm.Dus het is normaal dat als je iedere dag veel zit te prutsen en de zware zaken gebruikt dat je iphone of eender welk ander toestel snel leeg is en je iedere dag moet opladen.
Waarom 3g en blue tooth laten aanstaan als je het vb niet nodig hebt??Het duurd nog geen 30sec eer ik de 3g terug heb aangelegd dus ik zie het probleem niet.
  #44  
Oud 09-03-09, 19:13
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Ik heb mijn 3G ook gewoon aan staan en doe de hele dag met de iphone, sàvonds laat ik hem standaard gewoon op en voor het geval er echt een probleem is heb ik altijd mijn back-up batterij nog.

Ik weet niet hoe lang je de iphone al hebt maar inmiddels mag het toch wel bekend zijn dat je geen week met de batterij doet......
  #45  
Oud 09-03-09, 19:39
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronald24e Bekijk bericht
Ik heb mijn 3G ook gewoon aan staan en doe de hele dag met de iphone, sàvonds laat ik hem standaard gewoon op en voor het geval er echt een probleem is heb ik altijd mijn back-up batterij nog.

Ik weet niet hoe lang je de iphone al hebt maar inmiddels mag het toch wel bekend zijn dat je geen week met de batterij doet......
Ik had eerste de 1ste iphone gekocht via ebay toen deze nog niet al te lang uit was,ik was er redelijk snel bij.Nu heb ik de nieuwste iphone.
Alle nieuwste gsm's met redelijk wat toeters en bellen zijn allemaal dezelfde wat de batterij betreft,alleeja,toch zeker als je zoals ik al heb gezegd er veel meedoet enz....das niet meer dan normaal toch?Zo'n klein batterijtje die zoveel moet aankunnen bestaat toch niet deze bv 6-7dagen kan meegaan e .
  #46  
Oud 09-03-09, 19:41
wout76's schermafbeelding
wout76 wout76 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 73
Exclamation

Ik heb het over een batterij die met normaal gebruik (zonder bluetooth en GPS) nog niet eens 9 uur mee gaat ! ! ! Dus niet over de 6 a 7 dagen waar jij over praat. Je mag toch na de 1st gen iPhone van de 3G iets meer verwachten qua batterijduur ? Ik heb ervaring vanaf het eerste moment met de 1st gen. Je zou toch verbetering mogen verwachten ? De andere merken zoals Nokia enz kunnen het ook. Grote onzin om je 3G uit te moeten zetten omdat je anders nog niet eens een dag met je batterij kan doen ! Of zou het een specifiek probleem zijn bij mijn huidige iPhone. Het is mijn 2e 3G en de vorige deed langer met de accu dan mijn laatste.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Wat een belachelijk antwoord.

Iedereen weet dat eender welke gsm met heel wat toeters en bellen de batterij duur niet super is.
Blue tooth zuipt redelijk,surfen zuipt enorm en sowieso veel muziek afspelen en smsen en noem maar op,dat zuipt enorm.Dus het is normaal dat als je iedere dag veel zit te prutsen en de zware zaken gebruikt dat je iphone of eender welk ander toestel snel leeg is en je iedere dag moet opladen.
Waarom 3g en blue tooth laten aanstaan als je het vb niet nodig hebt??Het duurd nog geen 30sec eer ik de 3g terug heb aangelegd dus ik zie het probleem niet.
Ik heb de de ist gen gehad. Nu de 3G. Door slechte service van T-Mobile daar weggegaan en de 3G ingeleverd. Nu een nieuwe 3G sinds begin januari via GSMtrack met vodafone. Dus mag mezelf wel een diehard noemen qua iPhone gebruik. Mijn iPhone gaat standaard s'nachts in de dock van mijn wekkerradio waar de telefoon opgeladen word. Als ik de volgende ochtend opsta is de iPhone volledig opgeladen. Helaas na 9 uur echt leeg en in de rode zone. Ik zou het graag anders zien. Voor de rest wil ik echt niets anders meer dan de iPhone.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronald24e Bekijk bericht
Ik heb mijn 3G ook gewoon aan staan en doe de hele dag met de iphone, sàvonds laat ik hem standaard gewoon op en voor het geval er echt een probleem is heb ik altijd mijn back-up batterij nog.

Ik weet niet hoe lang je de iphone al hebt maar inmiddels mag het toch wel bekend zijn dat je geen week met de batterij doet......

Laatst gewijzigd door iMario; 11-04-09 om 17:57. Reden: Edit-knop/MQuote gebruiken a.u.b.
  #47  
Oud 09-03-09, 20:02
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wout76 Bekijk bericht
Ik heb het over een batterij die met normaal gebruik (zonder bluetooth en GPS) nog niet eens 9 uur mee gaat ! ! ! Dus niet over de 6 a 7 dagen waar jij over praat. Je mag toch na de 1st gen iPhone van de 3G iets meer verwachten qua batterijduur ? Ik heb ervaring vanaf het eerste moment met de 1st gen. Je zou toch verbetering mogen verwachten ? De andere merken zoals Nokia enz kunnen het ook. Grote onzin om je 3G uit te moeten zetten omdat je anders nog niet eens een dag met je batterij kan doen ! Of zou het een specifiek probleem zijn bij mijn huidige iPhone. Het is mijn 2e 3G en de vorige deed langer met de accu dan mijn laatste.
Dan mankeert er wat aan uw batterij beste .
Ik spreek niet over het gewoon aanstaan hoor,ik heb het effectief het gebruik ervan maken.
Gewoon laten aanstaan zal wel ietsje sneller ook afgaan maar das verwaarloosbaar.Er gebruik van maken dat zuipt zoals bij alle gsm's.
Je let niet goed op;ik spreek van 7-8 dagen van een nokia die 39 euro heeft gekost en geen toeters en bellen heeft enz....

Als ik nu mijn iphone gewoon oplaad volledig en dan nauwelijks aankom dan gaat deze denk ik 4dagen mee.Als ik er regelmatig mee sms en eens bel dan moetk om de 2dagen opladen en als ik ermee surf bijna iedere dag.
Als ik veel smskes stuur op een dag tijd dan gaat de batterij ook redelijk af.
  #48  
Oud 10-03-09, 01:53
LL_Pachito LL_Pachito is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Als ik nu mijn iphone gewoon oplaad volledig en dan nauwelijks aankom dan gaat deze denk ik 4dagen mee.Als ik er regelmatig mee sms en eens bel dan moetk om de 2dagen opladen en als ik ermee surf bijna iedere dag.
Zijn er echt veel andere mensen die een accu hebben die zo lang meegaan, want de mijne gaat ook maar MAXIMAAL 2 dagen mee
  #49  
Oud 10-03-09, 07:34
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LL_Pachito Bekijk bericht
Zijn er echt veel andere mensen die een accu hebben die zo lang meegaan, want de mijne gaat ook maar MAXIMAAL 2 dagen mee
Ben laatst een lang weekend naar het buitenland geweest. Wi-Fi en 3G uitgezet en heel weinig gebeld en gesmst. Na 4 dagen was de accu volgens de indicator nog driekwart vol.
Normaal heb ik alles gewoon aanstaan en doe ik maximaal 2 dagen met een volle batterij.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #50  
Oud 10-03-09, 20:26
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LL_Pachito Bekijk bericht
Zijn er echt veel andere mensen die een accu hebben die zo lang meegaan, want de mijne gaat ook maar MAXIMAAL 2 dagen mee
Ik denk wel ik duidelijk ben geweest.

Kom ik er bijna niet aan dan gaat deze 4dagen mee ongeveer.
Surf ik er een 3tal uren mee dan is mijn batterij daarom nog niet plat maar kan ik de dag nadien al in de problemen komen.
Laat mij stellen ik om de 2dagen oplaad tenzij zoals nu ik niet surf en nauwelijks wat mee doe,dan zal het 3tal dagen zijn of mss zelfs 4.

Mijn batterij is ook na een dag dus plat als ik paar uren surf en wat sms of bel,das normaal zenne.
  #51  
Oud 17-03-09, 14:08
AppA AppA is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik kon altijd redelijk lang door met mijn batterij, zelfs met dik een uur per dag muziek luisteren in de trein, en dan nog sms'en.
Wi-Fi staat als ik thuis ben de hele tijd aan, maar voor de rest is alles uit. Ik kon zo dik een halve week doen met mijn accu.

Heb nu dus sinds een paar dagen mijn 3G gejailbreaked, en nu was de accu in minder dan 2 dagen al leeg onder hetzelfde gebruik. Nadat ik hem had opgeladen heb ik alles uitgezet (bluetooth, ssh, 3G), en nu is hij weer bijna leeg. En dat terwijl ik helemaal niet veel extra heb gedownload. (bossprefs, winterboard+wat themes,snapture en ibluetooth)

Hebben meer mensen deze ervaring?
  #52  
Oud 17-03-09, 17:22
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard

Ik doe 2 dagen met een batterijlading. Wi-Fi gebruik ik zelden. Als ik de hele dag met mn iphone aan het spelen ben moet ik hem 's avonds wel weer opladen.
  #53  
Oud 17-03-09, 21:29
Vassili's schermafbeelding
Vassili Vassili is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 193
Standaard

ik doe meestal 1 dag met een batterij...
maar nu heb ik een (leen) HTC verder echt een k*t telefoon maar de batterij gaat wel 3 dagen mee! (komt miss ook omdat je verder niks met dat ding kan dan bellen xD)
  #54  
Oud 18-03-09, 11:42
kappah kappah is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 21
Standaard

Toen ik mijn iphone net had, deed ik ook niet langer dan 1 dag met mijn batterij. Op dat moment stond ook eigenlijk alles constant aan; locatievoorziening, Wi-Fi, 3g etc..

Nu gebruik ik SBsettings waardoor alles makkelijk aan en uit te zetten is. Wanneer ik bijvoorbeeld 3g niet gebruik staat het ook niet aan.

Gebruik de phone toch redelijk veel (mail, games, internet) en doe nu zeker 2 soms wel 3 dagen met de batterij.
  #55  
Oud 01-04-09, 16:00
_memoriez_ _memoriez_ is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Brakel
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tuttel Bekijk bericht
Jailbreak en je hebt hele berg van die knopjes
wat bedoel je? over welke applicatie heb je het dan?
  #56  
Oud 05-04-09, 16:33
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Ik had eerst een iPod touch 2G in december gekocht en de batterij was echt top
maar na een mislukte poging om te jailbreaken was hij stuk met het programma cywood dat al veel iPod's touches heeft stukgemaakt en ik zelfs niet in DFU kon gaan
dan was ik naar dreamland geweest en gezegt dat hij het opeens nietmeer deed en dan heb ik binnen de 4 weken een nieuwe gekregen en die batterij is nu echt zwak ik kan er 8 uur met doen terwijl ik met de andere makkelijk 4 dagen deed
  #57  
Oud 11-04-09, 14:42
RoelG RoelG is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: limburg belgië
Berichten: 108
Standaard

Hoe zet je GPS uit? Is dat die Locatievoorzieningen in Algemene instellingen?

Als die aanstaat, werkt dan de GPS op de achtergrond ?? Ook wel raar als er geen app is die GPS gegevens vraagt, niet?

Apple - Batterijen - iPhone

Laatst gewijzigd door iMario; 11-04-09 om 18:01. Reden: Gebruik voortaan de edit-knop a.u.b.
  #58  
Oud 13-04-09, 21:49
remmh01 remmh01 is offline
• iOS 1.0.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 27
Standaard

Luie accu's, korte gebruiksduur, lange gebruiksduur....... Zoveel gebruikers, zoveel meningen. Mijn Iphone ligt al maandenlang zowel overdag als 's-nachts aan het infuus.
Ten lange leste heb ik mijn gejailbreakte Iphone maar 'ns aan een testje onderworpen. Zonder Wi-Fi, bluetooth en zonder G3 heb ik na 3 dagen en 12 uur nog 65% stroom over.
Alle klagers ten spijt, ik ben hier zeer content mee......
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem batterijduur Jooordy iPhone algemeen 12 12-05-11 14:23
batterijduur na 4.1 update dramatisch keegan iPhone algemeen 18 19-11-10 18:28
Batterijduur Ivo_phone iPhone algemeen 3 15-10-10 19:48
Cydia en batterijduur kearress Jailbreak apps en thema's 5 20-09-09 19:29
Batterijduur Jaapiejaap iPhone algemeen 17 12-05-09 16:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:04.