//

Vreemd 'probleem' met lezen Hotmail via Safari

Vreemd 'probleem' met lezen Hotmail via Safari discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat het nu eenmaal sneller is mijn Hotmail te lezen op mijn Iphone (via Safari - hotmail) die verbinding maakt met mijn router, lees ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-11-08, 16:41
Harglowe Harglowe is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 2
Question Vreemd 'probleem' met lezen Hotmail via Safari

Omdat het nu eenmaal sneller is mijn Hotmail te lezen op mijn Iphone (via Safari - hotmail) die verbinding maakt met mijn router, lees ik regelmatig mijn hotmail op mijn iphone.

Ook op mijn laptop, die op dezelfde router is aangesloten, worden regelmatig hotmail-accounts gelezen door mijn vrouw, mijn dochter en mijzelf, ieder met een eigen hotmailaccount.

Het vreemde is wanneer ik met mijn IPhone mijn hotmail wil lezen, ik regelmatig volledig ongevraagd en schijnbaar oningelogd (ik heb me nog nooit op de hotmail van mijn vrouw ingelogd op mijn iphone) in de hotmailaccount van mijn vrouw terecht kom en haar e-mail kan lezen.

Wanneer ik dan de bookmarks oproep en vervolgens nogmaals naar Hotmail ga, krijg ik weer mijn eigen e-mail.

Heeft iemand enig idee of dit vaker gebeurt en of dit wellicht een 'bug' is?

Bij voorbaat excuses voor het geval dit probleem al eerder naar voren gekomen is, en/of de vraag op zich 'dom' is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vreemd probleem met Wi-Fi 50camels Wi-Fi 9 22-05-11 23:57
Uitgaande hotmail doet vreemd Kip Madras iPhone algemeen 0 30-06-10 10:30
vreemd probleem met Wi-Fi, wie helpt me ErwinKooijman Wi-Fi 9 10-11-09 16:04
Vreemd probleem bij gebeld worden op FW 3.0 met 2G iPhone spacefreek iPhone algemeen 19 04-07-09 02:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:10.