iPhone wil niet meer shift-restoren. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Michael Ja dat is hem neem wel de goeie 1,1.2 is 1e generatie 1,2.2 is 3G Welke is het? Ik zie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Is bezig te restoren naar 2.1,maar mijn scherm is een flashlight...?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nogmaals getryed en foutmelding 1601!
|
|
||||
|
||||
Nou dat zal wel meevallen. Stibou gebruik je iTunes 8.1 ipv 8.2 (de laatste versie geeft namelijk problemen)
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
1,1-2.1_5F136 is aan het downloaden bij mij.
Ik ben nu al anderhalve dag aan het prutsen met mijn iPhone. Mijn geduld raakt op. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
daar dacht ik ook al aan,maar een vraagje hoe downgrade men itunes?
Telkens als ik 8.1 er probeer op te smijten meld hij dat ik al een nieuwere versie heb...? |
|
||||
|
||||
Citaat:
iTunes en alles wat met iTunes te maken heeft verwijderen uit je Software, daarna "iTunes 8.0.1" opzoeken op een Torrent-site. Ik weet niet of ik je een link daarna mag geven, |
|
||||
|
||||
WAUWWWWWW!!!
Ik denk dat hij het nu wel gaat doen, het wieltje draait nu wel onder het appeltje! |
|
||||
|
||||
Cva hoor die vindt ik wel
Bedankt! |
|
||||
|
||||
Het is nu gelukt. Ik ben op 2.1 , maar Quickpwn werkt niet. Ik blijf haken op:
Of moet ik Winpwn 2.5 gebruiken ipv QuickPwn |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Great (!)
Hij blijft haken op En ik heb het nu al 20 keer geprobeerd! Wat kan er fout zijn? |
|
||||
|
||||
Ik heb nu dus een 2.1,maar locked op slide for emergency!
Is dit dan met Quickpwn te unlocken? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik blijf ook op dat scherm hangen,moet men lang wachten tegen dat hij in recovery komt? of mag men meteen die instructies doen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 wil niet meer restoren | Aoshi | iPhone algemeen | 1 | 14-11-10 17:24 |
Iphone 1.0, kan niet meer restoren. | SeanPof | iPhone algemeen | 3 | 02-03-09 19:09 |
Geblokkeerde iPhone wil niet restoren! | debilio | Archief | 3 | 31-01-09 02:48 |
Error (5) Iphone wil niet meer restoren | Delfo | Archief | 3 | 04-01-09 22:21 |
iphone gaat niet meer aan, restoren wil niet. | Virginia | Archief | 3 | 19-10-08 18:01 |
|
|