iPhone wil niet meer shift-restoren. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren heb ik dus geprobeerd te updaten naar 2.2, maar hij doet nu helemaal niets meer. Ik kreeg de tip om terug te gaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone wil niet meer shift-restoren.
Sinds gisteren heb ik dus geprobeerd te updaten naar 2.2, maar hij doet nu helemaal niets meer. Ik kreeg de tip om terug te gaan naar 2.1, maar dat wil ook niet. Hij blijft telkens hangen op "iPhone op herstel voorbereiden", en dan een 1604 fout.
Hoezo lukt Shift+Herstellen niet? Oja, het is een iPhone 4gb. Laatst gewijzigd door m0uniir; 23-11-08 om 17:33. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt ook gewoon in DFU mode restoren naar 2.2. Daarna quickpwn gebruiken.
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
gewoon herstellen met 2.2 , en dan quickpwn gebruiken
edit: 3 berichten in een paar seconden Ach ja, de mods zijn iig goed vertegenwoordigd |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb hier eenzelfde probleempje,hij heeft die usb met itunes aan maar Itunes 8.0.2 herkent hem niet in recovery en als ik over ga tot DFU dan krijg ik fout 1600...
How can I update to 2.2? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je daarna een custom 2.2 wilt gebruiken kan dat. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
In dfu kan je herstellen |
|
||||
|
||||
Als ik in iTunes ben, zegt ie dat de iPhone in een restore-mode zit, en als ik dan alleen op Herstellen druk, dan duurt het even. En dan krijg ik een Emergency-screen. Hoe dan verder?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hoe kom ik van dit scherm af?
hij wil niet verder En op mijn iPhone staat een iTunes logo en een usbkabel. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik las ergens dat iBrickr werkt. Klopt dit?
Kan iemand mij helpen please? Laatst gewijzigd door iScorpio; 23-11-08 om 13:42. Reden: samenvoegen |
|
||||
|
||||
Ik zat op 2.1 official Apple,ik wilde toen naar 2.2 gaan via jouw custom FW,maar nu blijft hij hangen op Kabel en Itunes logo en Itunes herkent hem soms wel soms niet maar bij restoren naar 2.2 heeft hij fouten 1600 en 1604!
|
|
||||
|
||||
Zet hem in dfu en ga terug naar de normale 2.1
|
|
||||
|
||||
Moet ik nu shift-restoren naar Michaels 2.1 of de normale ?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 wil niet meer restoren | Aoshi | iPhone algemeen | 1 | 14-11-10 17:24 |
Iphone 1.0, kan niet meer restoren. | SeanPof | iPhone algemeen | 3 | 02-03-09 19:09 |
Geblokkeerde iPhone wil niet restoren! | debilio | Archief | 3 | 31-01-09 02:48 |
Error (5) Iphone wil niet meer restoren | Delfo | Archief | 3 | 04-01-09 22:21 |
iphone gaat niet meer aan, restoren wil niet. | Virginia | Archief | 3 | 19-10-08 18:01 |
|
|