SMS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was er via dit forum achter gekomen dat je met een codeslot ervoor kan zorgen dat je geen naam en deel van de sms ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS
Ik was er via dit forum achter gekomen dat je met een codeslot ervoor kan zorgen dat je geen naam en deel van de sms op je scherm te zien krijgt als je een sms ontvangt. Nu heb ik zaterdag de nieuwste software geinstalleerd, nu krijg ik alsnog de naam van degene die de sms heeft verstuurd op het scherm (en "nieuw tekstbericht") Weet iemand hier een oplossing voor?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je de instelling "Toon deel van sms" wel uitgezet in Instellingen|Algemeen|Codeslot ?
|
|
|||
|
|||
Ja, ik krijg nu ook geen deel van sms op het scherm, maar wel de naam van verzender..
|
|
||||
|
||||
Zelfde probleem hier.
|
|
||||
|
||||
Ik begin te vermoeden dat dit een nieuwe feature is van fw 2.2? Dus wél de naam van de afzender, maar níet de inhoud van het smsje?
En is de mogelijkheid om automatisch alle gegevens te wissen na 10 keer een foute code ingevuld te hebben misschien ook nieuw? Ik gebruik(te) de code niet en heb het daarom nog niet eerder gezien nl.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? | erikroeier | iPhone Apps | 5 | 18-05-09 20:50 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
|
|