Geen geluid.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb een Iphone 2G, fw 2.2 unlocked, jailbroken met installer, cydia er op. Voor smsen gebruik ik bitesms! Het punt is het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid..
Hallo iedereen,
Ik heb een Iphone 2G, fw 2.2 unlocked, jailbroken met installer, cydia er op. Voor smsen gebruik ik bitesms! Het punt is het volgende;
Bedankt!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Aan de headset-aansluiting, dan 'denkt' de iPhone dat een headset is aangesloten doordat er bijv stof in je headset-aansluiting zit. Maar dan moet je microfoon het ook niet doen tijdens het bellen.
|
|
|||
|
|||
Dat klopt, want ze verstaan me niet, of soms erg erg erg slecht.
Hoe kan ik het beste zo'n headset aansluiting schoonmaken?! Als ik de headset er in doe, hoor ik wel weer gewoon het muziek. Beetje gek. |
|
|||
|
|||
Meestal helpt paar keer in-en uitpluggen van je headset wel. Bij de Apple Store gebruiken ze meestal perslucht (bus waar lucht uit komt), zodat het stof eruitgeblazen wordt (of beter gezegd de troep komt in de iPhone terecht).
|
|
||||
|
||||
Je kan ook langs een auto garage of iets dergelijks. Die hebben zo een kleine pneumatische bediende apparaatje..Maar als het bovenstaande is, zou je normaalsgewijs een melding moeten krijgen..
|
|
|||
|
|||
Als het aan die headset-aansluiting ligt dan zie je overigens op je scherm bij het wijzigen van het volume dat headset volume verandert (staat er tussen haakjes onder).
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik denk toch niet dat het verstandig is om met Glassex de boel schoon te maken! Ik ga het proberen met alcohol, laat geen residu na, hopelijk werkt dat goed.
Greets, Frans |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Geen gesprekken meer mogelijk (geen geluid) | boschc | iPhone algemeen | 7 | 03-04-10 16:14 |
Geen geluid meer en echt geen oplossing te vinden | evankras | iPhone algemeen | 3 | 27-08-09 19:13 |
Filmpjes geen beeld of geen geluid | mathijsp | iPhone algemeen | 0 | 12-05-09 01:37 |
Geen Youtube en geen geluid op nieuwe iPhone | tsja.... | Archief | 3 | 26-04-08 01:19 |
|
|