iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ervaring Pro-assist (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/26105-ervaring-pro-assist.html)

Tan_n86 27-09-10 14:19

Iemand die hier onlangs zijn iphone terug heeft gekregen?Zo ja even melden aub!

Braambes 27-09-10 15:14

Nou meneer van Pro Assist heeft zojuist de toestellen opgehaald.

Ik heb maar 1 vervangend toestel in ontvangst genomen, mijn vriendin heeft haar oude 6300 weer in gebruik genomen. Ik wordt afgescheept met een 6021.

Wat een skeere telefoon is dat zeg, echt de top van de onrendabelentelefonie.
Doe ik dat ding aan, ontvangt ie een sms met de mms instellingen, maar er zit geeneens een camera op dat ding, knaken ding joh.


Maar goed, even naar de ervaringen van de koerier gevraagd, deze schatte 4 weken in, en heeft het idee dat de 3g gerepareerd wordt, en de 3gs zou wel eens vervangen kunnen worden.

Nu is het lange wachten begonnen....

Bart02 27-09-10 15:18

Ik ben mijn iPhone nu 2,5 week kwijt dus ik heb even Pro-Assist gebeld wat de status is.

Ik citeer dit letterlijk:
Mevrouw -> "Uw iPhone staat in bestelling".
Ik -> "Enig idee hoe lang dit kan gaan duren?".
Mevrouw -> "Het kan variëren van 2 weken tot een maand dus ik kan het u echt niet vertellen, Apple levert op dit moment geen iPhones uit"

...

Wachten...

Tan_n86 27-09-10 15:19

@Braambes

Bij mij heeft et 2 weken en 3 dagen geduurd voordat ik een afspraak kon maken zodat ze mijn iphone kunnen terug brengen.

Ik heb het idee, maar hier kan je mij niet op vast pinnen, dat je 2 3gsjes terug krijgt!

Tan_n86 27-09-10 15:24

@ Bart

Apart dat ze bij verschillende mensen verschillende levertijden en informatie verschaffen. Ben mijn Iphone iets minder lang kwijt dat 2.5 week en krijg donderdag een nieuwe dus ik vind het vreemd dat ze bij jou nu melden dat apple geen iphones levert:P waar moet die van mij dan vandaan komen meteen ff bellen zou ik zeggen!

NCKKÓ 27-09-10 15:40

M'n 3G is donderdag opgehaald en ik mis 'm nu al verschrikkelijk! :(

Nu al bellen om te vragen wat de status is heeft weinig zin he?

Tan_n86 27-09-10 15:43

NCKKÓ
Ja heeft echt geen zin dan schepen ze je toch af dat je over 2 weken pas de status kan opvragen

joostlenders 27-09-10 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NCKKÓ (Bericht 571389)
M'n 3G is donderdag opgehaald en ik mis 'm nu al verschrikkelijk! :(

Nu al bellen om te vragen wat de status is heeft weinig zin he?

Je kan het altijd proberen. Mailen wil ook wel eens helpen.
Deel met ons je ervaring hierover, daarvoor is deze discussie/topic voor bedoelt.

Ik ben zelf mijn iPhone nu ook zo'n kleine week kwijt en heb nog niets vernomen van PA.

NCKKÓ 27-09-10 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 (Bericht 571391)
NCKKÓ
Ja heeft echt geen zin dan schepen ze je toch af dat je over 2 weken pas de status kan opvragen

Ja idd, dat denk ik dus ook.
De koerier zei na 14 werkdagen, dus ik mag nog wel ff. :P

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joostlenders (Bericht 571392)
Je kan het altijd proberen. Mailen wil ook wel eens helpen.
Deel met ons je ervaring hierover, daarvoor is deze discussie/topic voor bedoelt.

Ik ben zelf mijn iPhone nu ook zo'n kleine week kwijt en heb nog niets vernomen van PA.

Ja mischien stuur ik wel een mailtje, wie weet dat ze toch iets kunnen vertellen.
En zo niet, nouja dan probeer ik het volgende week wel weer. :)

Tan_n86 27-09-10 15:59

Jaa je kan altijd probereb:) nee heb je en ja kan je krijgen!!
Ik stuurde exact na 2 weken een mail en toen kreeg ik na 10 minuten een mail terug met het antwoord dat die naar het reparatiecentrum was gestuurd.

Toen heb ik vervolgens geantwoord dat dat geen antwoord is op mijn vraag. Ik wou weten wat de status was (wat er mee aan de hand is, wat er kapot is etc..)

Kreeg ik direct een mail terug. Beste heer er komt nu een bericht binnen dat wij u maandag (vandaag) bellen voor een afspraak voor een nieuwe iphone!

Braambes 27-09-10 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 (Bericht 571361)
@Braambes

Bij mij heeft et 2 weken en 3 dagen geduurd voordat ik een afspraak kon maken zodat ze mijn iphone kunnen terug brengen.

Ik heb het idee, maar hier kan je mij niet op vast pinnen, dat je 2 3gsjes terug krijgt!



2 weken en 3 dagen is toch zeer goed te doen als je heel eerlijk bent.

Ik heb nu een heel stuk van dit topic terug gelezen en 6 tot 8 weken of langer is geen uitzondering. Het lijkt er dan op dat PA toch wat beter draait op het moment.

2 3gs jes zou prima zijn toch, heb ik toch een upgrade gehad. als ze maar niet met 8 gb aan komen zetten, zijn nl beide 16 gb en ik doe het niet voor minder.

Tan_n86 27-09-10 16:07

@braambes

Ja ik vind 2 weken en 3 dagen echt een dikke prima en zo zou het voor alle anderen ook moeten gaan vind ik. Waarom ik zo kort heb moeten wachten al sla je me dood.

Wel heb ik wat te klagen, want de telefoniste gaf aan dat ik waarschijnlijk een 3gs 16gig zwart krijg waar ik wit heb ingeleverd..Dus ik ben benieuwd of dat echt zo is!

Souljaa 27-09-10 16:29

Goedendag,

ook ik heb me maar eens aangemeld op dit forum.
kwam toevallig hier terecht via google naar pro assist en klachten.

ook ik wacht al bijna 2,5 maand op een nieuwe iphone. midden juni een iphone 16 gb white ingeleverd met een defect scherm.
na paar keer bellen en mailen krijg ik nu onderhand zelfs geen eens een reactie op mijn mailtjes.
Telefoontjes hangen ze gewoon op.
T-mobile wil gewoon bij mij niet bemiddelen omdat ik het zelf maar uit moest zoeken en hun daar niet over gingen.

onderhand spreek ik van ARROGANTIE en betaal ik de rekening gewoonweg niet meer.
Zodra ik pro assist bel hangen ze gelijk al op.
zojuist ook contact gezocht met ;TROS RADAR En Kassa van de Vara!
Betaal toch niet aan jan pleuris.

Ben btw wel benieuwd naar het feit dat bepaalde mensen een iphone 4 hebben gekregen.
mogen ze er mij ook wel eventjes eentje komen langsbrengen !
maar dat neemt niet weg dat Pro assist een %$#%%^$%^ Bedrijf is & Zal blijven!

babz86 27-09-10 16:45

Nou mensen...ik heb net een email ontvangen van PA webcare dat als ik nog meer vragen had over de status van mijn telefoon dat ik contact op kon nemen met Claimservice... (0344-63 63 29) Die heb ik dus ook gebeld.Mevrouw aan de telefoon kon me niet goed verstaan, terwijl ik altijd normaal gezien het commentaar krijg dat mijn stem zo hard is maar ok...die vertelde me dat mijn iphone helemaal weer gefixt was, en dat maar moest wachten op het telefoontje van PA zelf... (0344 63 63 63)...

Ik dacht meteen aan het feit dat de laatste x dat ik PA had gebeld, een mannelijke medewerker mij vertelde dat het slimmer was dat ik zelf belde, want dan ging het sneller.
Dus ik bel op en kon meteen een afspraak maken :D YAY dus....

Donderdag tussen 5 en 9 kan ik mijn iphone weer terug verwachten....voor mij heeft het dan 2 weken en 3 dagen geduurt :) lang genoeg dacht ik zo :D
Ik wens jullie nog veel suc6 :D

Souljaa 27-09-10 16:48

@Babz86.

wees blij dat het bij jou zo snel gegaan is !

onderhand wacht ik al 2,5 maand zonder ook maar iets te hebben vernomen van mijn iphone.
ja onzin loze *** verhaaltjes hoor ik wel hele tijd van hun zoals;
-iphone ligt in reparatie centrum
-u iphone kan niet gemaakt worden wacht op een nieuwe.
-nieuwe word voor u bezorgd tussen die en die tijd op die datum(2x gehad 2x geen bezorger gehad!!)
- we zijn uw gegevens kwijt/u staat niet meer in het systeem.

Schijtziek word je er gewoon van =)?
:confused:

babz86 27-09-10 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Souljaa (Bericht 571464)
@Babz86.

wees blij dat het bij jou zo snel gegaan is !

onderhand wacht ik al 2,5 maand zonder ook maar iets te hebben vernomen van mijn iphone.
ja onzin loze *** verhaaltjes hoor ik wel hele tijd van hun zoals;
-iphone ligt in reparatie centrum
-u iphone kan niet gemaakt worden wacht op een nieuwe.
-nieuwe word voor u bezorgd tussen die en die tijd op die datum(2x gehad 2x geen bezorger gehad!!)
- we zijn uw gegevens kwijt/u staat niet meer in het systeem.

Schijtziek word je er gewoon van =)?
:confused:

Jeetje...das wel heel erg ja...nu maar hopen dat ie bij mij wel komt..anders hang ik gwoon weer aan die telefoon hoor..Ik heb wel gelezen dat er in de zomer gewoon problemen waren met personeels tekort en dat er veel dingen mis waren gegaan..

Ik vind het top van je dat je naar die programma's bent gestapt...2,5 maand is gewoon belachelijk en onmenselijk voor mensen die verslaafd zijn aan dat ding....zoals ik :D :O..

Heel veel suc6 nog, en ik zal het forum blijven bekijken en voor je duimen dat deze onzin snel voorbij is en je je iphone weer snel in je handen krijgt..

Tan_n86 27-09-10 17:11

Nog steeds vind ik et vreemd dan mensen soms 2.5 maand wachten en babz en ik maar 2,5 week. Hoe werken ze daar in godsnaam

babz86 27-09-10 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 (Bericht 571491)
Nog steeds vind ik et vreemd dan mensen soms 2.5 maand wachten en babz en ik maar 2,5 week. Hoe werken ze daar in godsnaam

Misschien geven ze tukkers voorrang :D sorry flauw...:p

Souljaa 27-09-10 17:16

hah maakt niet uit hoor !
ik kom uit deventer :P ligt toch vlakbij enschede dus zou geen verschil moeten zijn !
Dat fifo systeem werkt bij hun dus ook wel totaal voor geen meter blijkt wel weer!

*Edit*
Zojuist mailtje gekregen van bianca van webcare@proassist.nl en zij gaat er nu werk van maken.

Ben benieuwd!!

Bart02 27-09-10 17:23

Ik ga ook is naar dat Webcare bellen. Een antwoord van een medewerker: "ik heb geen idee er weer een iPhone binnen komt" kan ik écht niet mee leven :(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:59.