iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ervaring Pro-assist (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/26105-ervaring-pro-assist.html)

jonko 23-09-10 16:52

Heb weer gemaild hoop dat ik snel antwoord krijg vorige keer heeft het 2 weken geduurd voordat ik mail terug kreeg

Tan_n86 23-09-10 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jonko (Bericht 568170)
Heb weer gemaild hoop dat ik snel antwoord krijg vorige keer heeft het 2 weken geduurd voordat ik mail terug kreeg

Apart ik heb 3 keer gemaild en elke keer max 15 minuten hoeven te wachten!

babyque 23-09-10 19:46

vandaag weer eens gebelt,, mijn iPhone valt niet meer te repareren.. Er is er een in bestelling sinds vandaag.. Hopen dat het snel gaat.. Want ik begin me echt te irriteren aan de e63..

Tan_n86 23-09-10 21:09

e63 SUCKS big time

babz86 23-09-10 21:12

Nokia 3310 nog erger!

Tan_n86 23-09-10 21:16

Pa nog erger

joostlenders 23-09-10 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 (Bericht 568448)
e63 SUCKS big time

Offtopic:?
Je mag blij zijn met je e63, ik zit opgescheept met 'n 6200

Ontopic:
Vandaag 'n mail de deur uitgedaan, hopen op spoedig antwoord. Ik heb voor mij werk gewoon 'n telefoon nodig waarmee ik kan internetten, dat gaan gewoon niet op de 6200. En daarbij komend, ik betaal voor het internet in mijn abonnement. Eens kijken of en hoe ze reageren. Ik houd jullie op de hoogte.

Robbor 23-09-10 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 (Bericht 568458)
Pa nog erger

Zal je pa blij mee zijn... :d

babyque 24-09-10 12:39

gisterenavond webcare gemailt.. Tot nu toe nog steeds geeeeeen antwoord!!! Ik word er zooooooooo moe vannn

pmobi 24-09-10 12:41

weer geen antwoord...
 
:( na weer een mail te hebben gestuurd weer geen reactie...is het zo moeilijk?
ben het echt zat aan het worden...straks maar weer bellen.. zucht..

cremerhm 24-09-10 13:51

Zojuist even met Solid Vision gebeld.
Vervangende telefoon is reeds naar ProAssist verzonden, dus als het goed is hem ik hem dan ook snel in mijn bezit!

Ben benieuwd, heb maar meteen even een mail naar Webcare verzonden met de vraag of ze me meer kunnen vertellen......hoop dat ik hem snel weer heb!

pmobi 24-09-10 14:06

eindelijk...
 
eindelijk een positief bericht van PA...mijn toestel wordt vervangen door een nieuwe..( 3GS of een 4G wist ze niet te vertellen...) is helaas nog niet binnen bij ze maar ze beloven maandag te bellen voor een afspraak..en dat na 2 maanden..complimenten hoor...NOT !!!! al met al had het 5 weken korter kunnen zijn zijn mits ze hem niet kwijt waren geraakt...

babyque 24-09-10 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pmobi (Bericht 568911)
eindelijk een positief bericht van PA...mijn toestel wordt vervangen door een nieuwe..( 3GS of een 4G wist ze niet te vertellen...) is helaas nog niet binnen bij ze maar ze beloven maandag te bellen voor een afspraak..en dat na 2 maanden..complimenten hoor...NOT !!!! al met al had het 5 weken korter kunnen zijn zijn mits ze hem niet kwijt waren geraakt...

Da's idd positief... Ik heb nog steeds geen mail gehad..

Ben nu weer ffe aan het bellen.. Toestel is gereserveerd zei mevrouwtje.. Ik vroeg wat de gemiddelde levertijd was, ze zei 4 weken.. Kdacht pff das lang! Ahaha en bleek dat PA vorige maand een probleem had met de levering van iPhones via apple.. Schijnt dat dat weer redelijk beter loopt in de loop van tijd.. Nou ik moet zeggen aan de telefoon zijn ze aardig en al.. Maar als ik webcare mail, laat dat daaaaageeeenlaaang op zich wachten!! Maar peepzz,, ik hoop dat we de iPhones snel binnen hebben,, ik miis me 3gs zooo badlyyy.. sterkte nog!

Bart02 24-09-10 15:17

Het is nu 2 weken en 1 dag geleden dat mijn iPhone zwart 3GS is opgehaald. Op 09-09-10 dus.

(Ik heb al 1x mijn iPhone laten vallen, een halfjaar terug. Rond die tijd regelde Pro Assist het echt allemaal perfect, ik kreeg helaas wel een oude nokia maar ik had rond 2 weken wachten al weer mijn iPhone terug, nieuw.)

Het begon al lekker: Ik belde woensdag avond om 6 uur, de mevrouw smeekte mij bijna of ze hem misschien morgen ook mocht ophalen omdat het zo druk was en dat het allemaal heel moeizaam ging. Ik uiteindelijk maar mee ingestemd en hij werd donderdag avond ook netjes opgehaald. Deze keer kreeg ik een Nokia E63, al is dat ook niet een feest.

Ik ben nu maar aan het afwachten, het lijkt me dat ze die 3GS nog wel aardig op voorraad zouden moeten hebben?

cremerhm 24-09-10 15:37

Net toch ook maar even met PA gebeld na het telefoontje met Solid Vision.
Begin volgende week moet ik gebeld worden voor een aflever afspraak.

Krijg een nieuwe (of refurbished) 3Gs 16 GB, zelfde als wat ik had dus!

Nou, nu ik dit weet ga ik genieten van mijn weekend :-)

Dani538 25-09-10 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bart02 (Bericht 568970)
Ik ben nu maar aan het afwachten, het lijkt me dat ze die 3GS nog wel aardig op voorraad zouden moeten hebben?

Ga daar maar niet van uit. De 3GS is nog moeilijker leverbaar dan de Iphone 4. Er zitten mensen al 2 maanden op hun 3GS te wachten. Dus hou daar maar rekening mee. Ze doen ook aan First in First Out. Dus de mensen die het langst wachten krijgen eerst. Maat van mij heeft vorige week eindelijk z'n Iphone terug. hij heeft 3,5 maand gewacht!!!

jonko 25-09-10 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 (Bericht 568324)
Apart ik heb 3 keer gemaild en elke keer max 15 minuten hoeven te wachten!


Nog steeds geen antwoord terug

wouter2190 25-09-10 18:34

ik hoor hier veel problemen over de lange wachttijd,
ik denk zelf dat dit komt, doordat de iphone's zich blijven opstapelen, omdat de 3gs minder wordt geleverd nu.

Waarschijnlijk als alles is weggewerkt, dat alles ook weer sneller gaat.
zo lijkt me dat teminste?

Bart02 25-09-10 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dani538 (Bericht 569794)
Ga daar maar niet van uit. De 3GS is nog moeilijker leverbaar dan de Iphone 4. Er zitten mensen al 2 maanden op hun 3GS te wachten. Dus hou daar maar rekening mee. Ze doen ook aan First in First Out. Dus de mensen die het langst wachten krijgen eerst. Maat van mij heeft vorige week eindelijk z'n Iphone terug. hij heeft 3,5 maand gewacht!!!

Achja, 8 weken is de maximale wachtijd. Daarna staan ze niet meer in hun recht, en dán hebben ze pas problemen.

Dani538 26-09-10 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bart02 (Bericht 570049)
Achja, 8 weken is de maximale wachtijd. Daarna staan ze niet meer in hun recht, en dán hebben ze pas problemen.

Hey Bart,

Waar staat dat dan, want op de Pro-assist formulier staat dat nergens. Er staat nergens dat 8 weken de maximale wachttijd is. Als ze dan echt problemen zouden hebben dan zouden ze die al hebben namelijk. want 8 weken duurt het gewoon niet. het duurt langer.

gr


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:46.