Netwerk selectie Iphone 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Roxn Aanbiedersinstellingen-update ?? Maar updaten via Itunes maakt hem toch kapot niet?? Ik heb het niet over een firmware-update, maar over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Overigens, maar dit is off-topic... Waarom zou een firmware update je iPhone 3G kapot maken? Heb je een X-Sim of zo? /edit: antwoord al gevonden: je hebt een turboSIM. Dan zou ik (vziw) nog maar even niet de firmware updaten naar 2.2, nee! Maar mijn vraag rondom aanbiedersinstellingen blijft wel staan. Dat staat los van een FW-update. Laatst gewijzigd door Buur; 30-11-08 om 21:19. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nee is mij nooit gevraagd |
|
||||
|
||||
En ook dat vind ik vreemd, jij gebruikt blijkbaar een versie 2.6 daarvan, terwijl ik al een 2.7 heb. Mogelijk ligt het daaraan? Ik heb verder even geen clue meer... Hopelijk komt er nog iemand langs met meer suggesties.
Succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zal proberen mijn carrier versie te updaten van 2.6 naar 2.7 . Enig idee hoe ik dit doe ? Misschien heb ik de melding van de update afgezet op (niet meer vragen)... |
|
||||
|
||||
Als dat het geval is, dan sluit je je iPhone aan op je pc en rechts-klikt op je iPhone in iTunes (krijgt uitklapmenuutje) en kiest dan voor Stel waarschuwingen opnieuw in.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
OK, dan moet ik helaas opgeven... Dan weet ik het inderdaad niet meer!
Hopelijk kan een ander je verder helpen. |
|
|||
|
|||
toch bedankt
|
|
|||
|
|||
Op het moment dat je een X-sim(in dit geval turbosim) hebt is het bekend dat dit er voor kan zorgen voor het vervallen van de operator selectie.
Ik heb hier zelf ook last van en uren zoeken op diverse (inter)nationale fora heeft nog niet tot een oplossing geleid. Het wachten is op het DevTeam. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn netwerk selectie op automatisch staan. Toch als ik naar het buitenland rij en dus de grens over ben verschijnt er een pop up schermpje waarbij je bij instellingen er een moet kiezen. Bij mijn nokia ging dat vanzelf daar werd er een gekozen maar bij de iphone dus niet althans bij mij niet ik moet er steeds handmatig een uit de rij kiezen. en dan pas schakelt hij hem in als het al lukt. Vind niet echt handig zeker niet tijdens het navigeren had liever gehad dat die gewoon een ander netwerk neemt. Hebben meerdere mensen dit probleem ervaren en wat is eraan te doen.
|
|
||||
|
||||
Automatisch is automatisch bij mij, en zo hoort het ook te gaan, net als bij ieder ander merk GSM. Het is dus geen typisch iPhone-probleem wat je beschrijft.
Ik weet niet of het je gaat helpen, maar misschien kun je het volgende proberen: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat doe die herstellen bij netwerkinstellingen ben bang dat straks me hele gsm overhoop ligt als ik dat doe |
|
||||
|
||||
Ik heb nog nooit zo'n popup gezien bij het binnenrijden van een ander land (en dat doe ik toch regelmatig).
Herstel netwerkinstellingen doet precies wat het zegt: je netwerkinstellingen herstellen naar fabriekswaarden (dus ook je bekende Wi-Fi-netwerken zul je opnieuw moeten toevoegen). Ik weet niet zeker of het bij jouw probleem ook gaat helpen, maar het is te proberen (je iPhone ligt straks niet helemaal overhoop, komop, het is Apple!). Laatst gewijzigd door Buur; 17-08-09 om 18:38. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Adressen selectie synchroniseren | znerik | iTunes | 3 | 05-01-11 12:13 |
Muziek: Selectie mp3's in itunes bepaalt, niet instellingen iphone... | FScheltens | Muziek, foto & video | 0 | 10-03-10 00:11 |
Selectie in UITextView voorkomen | SkyTrix | Ontwikkelen voor iOS | 15 | 17-08-09 19:29 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|