//

Netwerk selectie Iphone 3G

Netwerk selectie Iphone 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Roxn Aanbiedersinstellingen-update ?? Maar updaten via Itunes maakt hem toch kapot niet?? Ik heb het niet over een firmware-update, maar over ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 30-11-08, 20:15
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roxn Bekijk bericht
Aanbiedersinstellingen-update ??

Maar updaten via Itunes maakt hem toch kapot niet??
Ik heb het niet over een firmware-update, maar over een update van je aanbiedersinstellingen. Nooit die melding van iTunes voor je neus gekregen, als je de iPhone aansloot aan je comp?

Overigens, maar dit is off-topic... Waarom zou een firmware update je iPhone 3G kapot maken? Heb je een X-Sim of zo?

/edit: antwoord al gevonden: je hebt een turboSIM. Dan zou ik (vziw) nog maar even niet de firmware updaten naar 2.2, nee!
Maar mijn vraag rondom aanbiedersinstellingen blijft wel staan. Dat staat los van een FW-update.

Laatst gewijzigd door Buur; 30-11-08 om 20:19.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 30-11-08, 20:28
Roxn Roxn is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Ik heb het niet over een firmware-update, maar over een update van je aanbiedersinstellingen. Nooit die melding van iTunes voor je neus gekregen, als je de iPhone aansloot aan je comp?

Overigens, maar dit is off-topic... Waarom zou een firmware update je iPhone 3G kapot maken? Heb je een X-Sim of zo?

/edit: antwoord al gevonden: je hebt een turboSIM. Dan zou ik (vziw) nog maar even niet de firmware updaten naar 2.2, nee!
Maar mijn vraag rondom aanbiedersinstellingen blijft wel staan. Dat staat los van een FW-update.

Nee is mij nooit gevraagd
  #23  
Oud 30-11-08, 20:31
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

En ook dat vind ik vreemd, jij gebruikt blijkbaar een versie 2.6 daarvan, terwijl ik al een 2.7 heb. Mogelijk ligt het daaraan? Ik heb verder even geen clue meer... Hopelijk komt er nog iemand langs met meer suggesties.

Succes!
  #24  
Oud 30-11-08, 20:37
Roxn Roxn is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
En ook dat vind ik vreemd, jij gebruikt blijkbaar een versie 2.6 daarvan, terwijl ik al een 2.7 heb. Mogelijk ligt het daaraan? Ik heb verder even geen clue meer... Hopelijk komt er nog iemand langs met meer suggesties.

Succes!

Ik zal proberen mijn carrier versie te updaten van 2.6 naar 2.7 .

Enig idee hoe ik dit doe ? Misschien heb ik de melding van de update afgezet op (niet meer vragen)...
  #25  
Oud 30-11-08, 21:05
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Als dat het geval is, dan sluit je je iPhone aan op je pc en rechts-klikt op je iPhone in iTunes (krijgt uitklapmenuutje) en kiest dan voor Stel waarschuwingen opnieuw in.
  #26  
Oud 30-11-08, 21:07
Roxn Roxn is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Als dat het geval is, dan sluit je je iPhone aan op je pc en rechts-klikt op je iPhone in iTunes (krijgt uitklapmenuutje) en kiest dan voor Stel waarschuwingen opnieuw in.
Ik krijg alleen de melding om mijn software te updaten naar 2.2
  #27  
Oud 30-11-08, 21:09
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

OK, dan moet ik helaas opgeven... Dan weet ik het inderdaad niet meer!
Hopelijk kan een ander je verder helpen.
  #28  
Oud 30-11-08, 21:09
Roxn Roxn is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 15
Standaard

toch bedankt
  #29  
Oud 01-12-08, 09:15
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

Op het moment dat je een X-sim(in dit geval turbosim) hebt is het bekend dat dit er voor kan zorgen voor het vervallen van de operator selectie.
Ik heb hier zelf ook last van en uren zoeken op diverse (inter)nationale fora heeft nog niet tot een oplossing geleid.
Het wachten is op het DevTeam.
  #30  
Oud 01-12-08, 17:31
Roxn Roxn is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mwfadebeer Bekijk bericht
Op het moment dat je een X-sim(in dit geval turbosim) hebt is het bekend dat dit er voor kan zorgen voor het vervallen van de operator selectie.
Ik heb hier zelf ook last van en uren zoeken op diverse (inter)nationale fora heeft nog niet tot een oplossing geleid.
Het wachten is op het DevTeam.
Bedankt voor de mededeling , ik zal dan ook toch maar rustig afwachten.
  #31  
Oud 17-08-09, 13:39
rmondie rmondie is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 67
Standaard

Ik heb mijn netwerk selectie op automatisch staan. Toch als ik naar het buitenland rij en dus de grens over ben verschijnt er een pop up schermpje waarbij je bij instellingen er een moet kiezen. Bij mijn nokia ging dat vanzelf daar werd er een gekozen maar bij de iphone dus niet althans bij mij niet ik moet er steeds handmatig een uit de rij kiezen. en dan pas schakelt hij hem in als het al lukt. Vind niet echt handig zeker niet tijdens het navigeren had liever gehad dat die gewoon een ander netwerk neemt. Hebben meerdere mensen dit probleem ervaren en wat is eraan te doen.
  #32  
Oud 17-08-09, 17:05
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Automatisch is automatisch bij mij, en zo hoort het ook te gaan, net als bij ieder ander merk GSM. Het is dus geen typisch iPhone-probleem wat je beschrijft.
Ik weet niet of het je gaat helpen, maar misschien kun je het volgende proberen: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen.
  #33  
Oud 17-08-09, 17:22
rmondie rmondie is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Automatisch is automatisch bij mij, en zo hoort het ook te gaan, net als bij ieder ander merk GSM. Het is dus geen typisch iPhone-probleem wat je beschrijft.
Ik weet niet of het je gaat helpen, maar misschien kun je het volgende proberen: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen.
hoi buur betekent dit dus als jij naar een ander land rijd bv duitsland of belgie dat er niet eerst een popup schermpje verschijnt gaat die vanzelf bij jouw naar een netwerk toe of komt er altijd een popup? ik woon in grensgebied en ervaar dit nl erg vaak.
Wat doe die herstellen bij netwerkinstellingen ben bang dat straks me hele gsm overhoop ligt als ik dat doe
  #34  
Oud 17-08-09, 17:35
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Ik heb nog nooit zo'n popup gezien bij het binnenrijden van een ander land (en dat doe ik toch regelmatig).
Herstel netwerkinstellingen doet precies wat het zegt: je netwerkinstellingen herstellen naar fabriekswaarden (dus ook je bekende Wi-Fi-netwerken zul je opnieuw moeten toevoegen). Ik weet niet zeker of het bij jouw probleem ook gaat helpen, maar het is te proberen (je iPhone ligt straks niet helemaal overhoop, komop, het is Apple!).

Laatst gewijzigd door Buur; 17-08-09 om 17:38.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Adressen selectie synchroniseren znerik iTunes 3 05-01-11 11:13
Muziek: Selectie mp3's in itunes bepaalt, niet instellingen iphone... FScheltens Muziek, foto & video 0 09-03-10 23:11
Selectie in UITextView voorkomen SkyTrix Ontwikkelen voor iOS 15 17-08-09 18:29
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 15:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:05.