//

Nokia N97: Nokia?s eerste topmodel met touchscreen

Nokia N97: Nokia?s eerste topmodel met touchscreen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo en dan nog kon je de gebreken weten, omdat T-mobile in de periode dat de iphone uit kwam, berucht was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 30-06-09, 14:14
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
en dan nog kon je de gebreken weten, omdat T-mobile in de periode dat de iphone uit kwam, berucht was om een slechte dekking. dat is nu een stuk beter overigens, maar nog steeds niet top, maar okay... haarscheurtjes, daar kan je als 't goed is mee terug gaan, dat hoort niet. MMS: je kon weten dat de iphone dat niet deed.

ik heb een 3gs nu, en als ik 'm vergelijk met andere toestellen, is deze superieur; xperia, LG arena, N95, N96...veel soepeler in gebruik, en dat ie bv geen flits heeft, of geen 2e camera, of geen zoom, of geen bluetooth, ik erger me er totaaaal niet aan. gebruik dat nooit; hij smst super, belt prettig, en muziek luisteren en internetten is meesterlijk.

schei toch uit met je onzin ik heb al jaren tmobile prima dekking behalve met de Iphone en wat moet jij een saai leven hebben geen bleutooth mms geen zoom en flits en MONO muziek luisteren echt hoog sneu gehalte en sms kan je ook op een prepaid phone van 25 euro en die heeft zlfs flits en je raad het al stereo en goed ontvangst!
Maar goed ikwas als king ook blij met mijn tol en wist ook niet dat er meer op deze wereld was.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 30-06-09, 14:18
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gserban Bekijk bericht
schei toch uit met je onzin ik heb al jaren tmobile prima dekking behalve met de Iphone en wat moet jij een saai leven hebben geen bleutooth mms geen zoom en flits en MONO muziek luisteren echt hoog sneu gehalte en sms kan je ook op een prepaid phone van 25 euro en die heeft zlfs flits en je raad het al stereo en goed ontvangst!
Maar goed ikwas als king ook blij met mijn tol en wist ook niet dat er meer op deze wereld was.
Als je al die opties wil moet men gewoon een toestel kopen die dat heeft punt uit! Er zullen nu eenmaal voor en tegenstanders zijn van de iphone
  #83  
Oud 30-06-09, 14:22
Orpheo Orpheo is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gserban Bekijk bericht
schei toch uit met je onzin ik heb al jaren tmobile prima dekking behalve met de Iphone en wat moet jij een saai leven hebben geen bleutooth mms geen zoom en flits en MONO muziek luisteren echt hoog sneu gehalte en sms kan je ook op een prepaid phone van 25 euro en die heeft zlfs flits en je raad het al stereo en goed ontvangst!
Maar goed ikwas als king ook blij met mijn tol en wist ook niet dat er meer op deze wereld was.
hoezo mono muziek? ik hoor toch echt stereo muziek maar ok...

MMS doe ik nooit; kost (te)veel geld, ik mail de foto liever (kan de foto nog in volledige resolutie zijn ook!)

Zoom... get real. tis een camera van 3MP. voor mooie foto's pak ik mijn spiegelreflexcamera met een les ongeveer 2cm in diameter.

bluetooth: gebruik ik nooit. ik sync gewoon met de PC, gaat veel sneller. heb wellicht 1 of 2 keer het 'nodig' gehad, en dat was om te kijken of het snel werkt, en het gaat zo traag als trage stront.

slechte dekking: dat is een mening; sommigen vinden de dekking goed, anderen niet. Feit is wel dat ik met een andere telefoon met tmobile tot voor kort gewoon soms een slechte/geen dekking had.

Verder, ik snap niet waarom je direct in de persoonlijke aanval moet schieten. Ben je dan zo snel op je pikkie getrapt?
  #84  
Oud 30-06-09, 15:16
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Tjonge,nogmaals;ieder zijn ding alleen zeg ik nogmaals;de reden waarom de iphone zeer goed scoort en terecht ook is omdat ze het beste scrolsysteem hebben,het makkelijkste gebruiksgemak en de vele leuke apps die je er kan opzetten.
Andere toestellen al zijn dat vind ik er wel heel weinig) die zijn ook niet slecht of die hebben soms wat meer dan de iphone alleen zeg ik nogmaals;ik heb een omnia HD gehad en sorry,geef mij maar de iphone.Die batterij was een echte ramp,het touchscreen was niet slecht natuurlijk maar om te surfen en noem maar op hebben ze dat scrolsysteem niet zoals bij de iphone en dat zorgt ervoor dat surfen daardoor iets minder prettig is,het is goed maar niet goed genoeg,het moet simpel en vlot gaan en de iphone heerst op dat vlak.
Ook ga je makkelijker in de menu's geraken of zeg maar alles in de menu's vinden bij de iphone,bij de omnia kreeg ik die gps nog niet eens aan de praat,bij de iphone,1 tikje op navigon en we zijn vertrokken.
De iphone heeft gewoon de beste besturingssysteem en daarom kopen veel mensen die iphone net zoals mij.
Alle andere merken hebben dat allemaal niet.

Dusja,andere zijn soms wel ook goed en hebben soms meer te bieden dan de iphone maar als puntje bij paaltje komt en alles in z'n geheel bekijkt.............geef mij maar snel die iphone.

Zoals ook al gezegd zijnde;bepaalde zaken gebruik ik zelf ook nooit omdat ik dat niet nodig heb.
Het belangrijkste voor mij is het gebruiksgemak en dat scrollen die het beste is bij de iphone en de batterij hebk ok geen klagen over,deze zaken heeft alleen de iphone en das hetgeen ik ook wil.
  #85  
Oud 30-06-09, 15:43
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

ik ga er heel eerlijk in zijn de Iphone is nu eigenlijk de enige mobiel die voor mij geen storingen heeft met mijn hoorapperaat bij nokia en samsung moet ik het apperaat altijd afzetten zo geen storen tis misschien maar een klein detail maar ze scoren er wel mee !

Ok ik kan een aangepast gsm kopen daarvoor maar hoeft dit echt? als Apple zo de oplossing heeft?
  #86  
Oud 30-06-09, 20:29
gadgetman's schermafbeelding
gadgetman gadgetman is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: haarlem
Berichten: 48
Standaard

heb zelf een heleboel nokias versleten de laatste was de e 90 de meest uitgebreide nokia die ik toen kon krijgen ik wilde van nokia de telefoon waar ik me niet mee zou vervelen en waar alles mee kon. was na 2 weken al het toestel eigenlijk wel zat weinig nieuws met de voorganger die ik ook heb wel iets sneller moet ik toegeven heb nu inmiddels de 3g voor een maand of 3 en bijna een week de 3gs dit wonderbaarlijke apparaat verveeld me na 3 maanden nog steeds niet vind m nog steeds helemaal geweldig en ben er nog steeds net zo blij mee als de eerste dag.wat ik van nokia niet echt kon zeggen ligt nu ergens in de kast stof te vreten want ik kijk er niet meer naar om doe mij maar de iphone voor mij is er geen betere telefoon te koop.wat een super apparaat is dit nokia is voor mij end of story
__________________
in bezit van imac, mac mini, iphone 2g,
3g, iphone 3gs,iPad 32gig3g
  #87  
Oud 30-06-09, 20:38
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Das idd bij mij ook zo;ik deed m'n 3g weg voor eens wat anders en nog geen 2 dagen en ik miste de iphone al enorm.Das idd ook bij mij de eerste gsm die mij zelfs na 2 jaren al niet verveeld,bij al de anderen is dit wel het geval.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nokia n97 naar iphone snoeppie iTunes 3 26-02-10 09:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:01.