Opladen iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door vanilla 20e bij de dynabyte! Ik heb gewoon dat gedeelte wat je in het stopcontact steekt omgewisseld... dus de adapter zelf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja dat deboeld ik dat kleine amerikaanse adaptertje die heb ik vervangen door een europese. En die kostte 10 euro bij de apple store...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
kik, dit wist ik niet eens haha.
Ik dacht al wat the fock moet ik met dat witte dingentje weer wat gerleerd |
|
||||
|
||||
Effe reactie op de vele spanning, stroom en watt? opmerkingen;
Een USB poort van een PC levert 5 volt spanning. Een lader kan niet teveel stroom of watt afgeven.....dit hangt af van de weerstand (R) van het aangesloten apparaat. En watt is gewoon het product van stroom in't kwadraat X weerstand(R). Google anders op -De wet van Ohm |
|
|||
|
|||
de wet van ohm.....geweldig!!
mijn leerstof van dit jaar komt weer eens van pas Laatst gewijzigd door jeekes; 24-01-08 om 22:31. Reden: net iets teveel geschreven:p |
|
||||
|
||||
Inderdaad,in hoeveelste zit je jeekes even off-topic...Sorry
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laat anderen maar lekker in de waan dat een usb lader te veel stroom of watt kan leveren. (Ik was van mening dat het forum bedoeld was om elkaar te helpen, en niet om elkaar af te zeiken) Laatst gewijzigd door vriesfde; 25-01-08 om 19:57. |
|
||||
|
||||
sjit was het maar waar! helaas werkt t (nog) niet.. .;-(
|
|
|||
|
|||
Mensen die een macbook hebben.. er zit bij die adapter een NL stekker (dus iets wat je erin klik met gelijk een stekker) en een snoer wat je erin klikt dat snoer kan je gewoon gebruiken voor je macbook en dan heb je nog die stekker over die ook gewoon in de iphone adapter klikt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vond het gewoon een beetje grappig omdat ik dit net een week of 5 heb gehad Die post was ook niet sarcastisch bedoel of zo, srry als hij zo overkomt |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bij de Apple store is een hele set te koop. Er zitten 2 US stekkers in, 2 Europese, en nog stekkers voor Japan, UK en Australie. Kosten 39 euro.
Apple store |
|
||||
|
||||
Yip inderdaad dacht ik al,insgelijks maar dan latijn-wiskunde...
|
|
|||
|
|||
Ik wist niet eens dat ik de MBP stekker uiteinde kan gebruiken voor de US iPhone. Grappig. Thanks!
|
|
||||
|
||||
Ik heb hier zo een stekker van mijn playstation 1 liggen
Er staat wel op: 2.5A 250V~ en op die iphone adapter: input: 100-240V - 0.15A Kan dit kwaad? edit: heb ook nog een liggen van m'n xbox.. Is exact hetzelfde, alleen schuift die er gemakkelijker in. Laatst gewijzigd door topke; 26-01-08 om 15:51. |
|
|||
|
|||
Weet iemand trouwens of een Iphone moet zijn geïnstalleerd om op te laden via een pc? Wanneer ik thuis mijn telefoon via de USB aansluit krijg ik een batterij in het scherm van mijn telefoon te zien. Wanneer ik hem op mijn werk via USB aansluit krijg ik dit niet en het lijkt erop alsof hij niet laad. De telefoon kan, ivm mijn account (rechten), niet worden geïnstalleerd op de pc.
|
|
||||
|
||||
k doe t ook zo, kabel van radio in de ipodlader, en heb een usb lader die k al maanden gebruik, geen probleem mee
|
|||
|
|||
thanks voor de tip, heb ook een kabel van mijn stereo gepakt en het werkt perfect!
|
|
||||
|
||||
in auto en camion gebruik ik een usb lader van belkin, samen met de data kabel geleverd bij iphone, dit werkt ook goed.
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik gewoon de usb ipod oplader gewoon te halen bij de mediamarkt prima als
je bijv op vakantie gaat en geen computer heb.
|
||||
|
||||
das ook een oplossing. zolang je maar stroom hebt, ik heb nog 2 batterij packs te koop voor als je geen contact bij de hand hebt, een van belkin power pack en een NUpower compatibel voor ipod en iphone.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone opladen door usb maar als laptop uit is stopt opladen. | Ancotje | iPhone algemeen | 4 | 11-12-09 09:37 |
Iphone opladen. | Swooshje | iPhone algemeen | 4 | 13-07-08 17:56 |
Iphone opladen | LaZ | Archief | 2 | 23-03-08 16:38 |
IPhone opladen | LaZ | Archief | 1 | 21-03-08 21:33 |
opladen iphone | teunis | iPhone algemeen | 7 | 05-10-07 19:38 |
|
|