Opladen iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door topke Ik heb hier zo een stekker van mijn playstation 1 liggen Er staat wel op: 2.5A 250V~ en op die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
maken het verschil in stroom van amerika en het europese systeem geen problemen? Ik hoorde dat er dingen konden beginnen smelten... of is dat larie?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
In de VS gebruiken ze 110 V ~, in NL 230 V ~, de ingangsspanning van de adapter is 100-240V is dus in beide gevallen gewoon te gebruiken.
|
|
||||
|
||||
idd, het is eigenlijk gewoon een verleng stuk op je oplader. meer niet.
|
||||
|
||||
Op die van mijn xbox/PS staat wel 250V.. Kan dit kwaad?
|
|
||||
|
||||
op de kabel? da maakt niet uit ....
het is uw adapter die het werk moet doen, je kunt er allerhande verlengingen op steken, stekkers us euro, uk enz.... maar meestal als je iphone uit us invoert zit er gewoon een us stekker op en die vervang je zodat je in een belgisch stopcontact kunt steken. ok. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
no problem
|
|
|||
|
|||
vreemd, ik heb een macbook en ik kan die kabel van de oplader niet gebruiken.
kan wel over da metale stukje schuive, maar schuift niet in de opening, jammer, nu moet ik elke keer mijn macbook naast men bed leggen om men iphone op te laden via usb |
|
||||
|
||||
hoe bedoel je? je kunt je iphone toch in usb steken?
|
|
|||
|
|||
ik kan men iphone wel opladen via usb
maar als ik hem via stopcontact wil opladen gaat dit niet. usa stekker zoiezo niet. dus ik dacht, ik gebruik het stukje van de oplader van men macbook, maar die past gewoon niet op de adaptor zit bij 1 van de 2 ( weet niet juist welke, en opladers liggen niet in de buurt) een dingske dat in een uitsparing moet komen, en 1 van de 2 heeft die uitsparing niet |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand toevallig wat ik voor stekker nodig heb in Mexico ?
|
|
||||
|
||||
Das een goei vraag, kijk eens online een beetje, mss da je chance hebt met de standaard us stekker. Maar je kunt ook van die universele stekker halen die overal op passen, ben je altijd zeker he???
|
|
|||
|
|||
Kan je die universele stekker krijgen in de Apple store zodat hij op mijn oplader past ?
|
|
||||
|
||||
Nu die ga je eerder in een electronica electro winkel vinden, maar het kost nie veel, neem dan gewoon je oplader mee, en zie in de winkel of t past, en da zou geen probleem mogen zijn hoor.
wie zoekt die vind zeg ik altijd, kijk hier eens naar : Holland-XL PowerMonkey eXplorer PowerChimp MonkeyNut Universele Reis Lader ipod telefoon,HOLLAND-XL en hier Travel-Plug.be - Travelplug - Travelplugs - Reisstekker - Universele Reis Adapter - Reisadapter Laatst gewijzigd door croiman; 27-02-08 om 13:56. |
|
|||
|
|||
Super bedankt voor de tip.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hahaha wat zouden we zijn zonder internet. Ga er direct 1 bestellen.
|
|
||||
|
||||
de powermonkey explorer lijkt mij ook wel interresant. Solar laden en er je kunt er een extra batterij op hangen, zo te zien.
Houd ons op de hoogte he. Dan ben je er toch wel wa mee met de links? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone opladen door usb maar als laptop uit is stopt opladen. | Ancotje | iPhone algemeen | 4 | 11-12-09 09:37 |
Iphone opladen. | Swooshje | iPhone algemeen | 4 | 13-07-08 17:56 |
Iphone opladen | LaZ | Archief | 2 | 23-03-08 16:38 |
IPhone opladen | LaZ | Archief | 1 | 21-03-08 21:33 |
opladen iphone | teunis | iPhone algemeen | 7 | 05-10-07 19:38 |
|
|