geen beeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heyz, me beeld was weg kon er niks mee dus ik heb gezocht hier op het forum en er kwam uit dat ik me iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen beeld
heyz,
me beeld was weg kon er niks mee dus ik heb gezocht hier op het forum en er kwam uit dat ik me iphone moest herstellen. Ik gedaan en me iphone deed het weer, nu 2 uur later, heb ik me iphone nog 2 x geherstelt en nu doet me beeld het weer niet.. wat moet ik doen? iphone 3g, 16 gig, heb met het herstelle nieuwste firmware erop gezet. mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
doet die het na een bepaalde tijd niet of gewoon op verschillende momenten niet
want het zou ook aan je hardware kunnen liggen |
|
|||
|
|||
afgelope vrijdag had ik geen beeld meer, vndaag voor het eerst weer achter de pc dus had hem meteen gehersteld( +- 12 uur) en nu moet ik hem vandaag voor de 3de keer herstellen
|
|
|||
|
|||
ik zal even lang apple gaan als je garantie heb
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
heel apart, me iphone heb ik nog niet zo lang is is eigelijk best kaal. Heb een paar foto's en 60 muzieknummers erop staan. Veder Crash Kart, iWakeUp, backgrounds, Wi-Finder, google, fake-a-call, nimbuzz, darts, RPD en Hyves.
Heb hem gisteren niet meer herstelt en nu sluit ik hem aan aan de computer en me beeld is weer terug?!?\ gr |
|
|||
|
|||
iemand help?
|
|
|||
|
|||
ik vind het maar raarje scherm vald weg dan zou je denken dat het hardwarematig is maar als je hem hersteld doet die het weer
al geprobeert om na het herstellen geen backup er op te doen? |
|
||||
|
||||
apple garantie en een nieuwe halen, klopt niet, kun jij niks aan doen.
|
|||
|
|||
opgelost
ik had net geen beeld op me iphone ,hij deed helemaal niks meer.Ook aan de oplader deed die het niet, de truc is hou de bovenste knopje tegelijk ingedrukt met het ronde knopje ,dan een tijdje inhouden en hij doet het weer
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
[Help] Geen beeld | Niekie | iPhone algemeen | 52 | 21-01-10 20:47 |
Geen beeld | Bonifacio_lO2 | iPhone algemeen | 7 | 15-06-09 17:18 |
Filmpjes geen beeld of geen geluid | mathijsp | iPhone algemeen | 0 | 12-05-09 01:37 |
Iphone geen beeld!! | necarten | iPhone algemeen | 3 | 20-10-08 12:18 |
|
|