Geen beeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte mensen Ik was verleden week op het internet aan het surfen met jawel, mijn 2G iPhone 8GB uit de UK. Opeens viel het scherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen beeld
Geachte mensen
Ik was verleden week op het internet aan het surfen met jawel, mijn 2G iPhone 8GB uit de UK. Opeens viel het scherm uit en kreeg hem niet meer aan de praat... Ik ben dus al een week iphoneLOOS! Ik heb hem al een hele nacht aan de stroom gelegd, reset gedaan, ... Wat raar is, op iTunes reageert hij wel, ik herstel hem in iTunes maar nog steed heb ik geen beeld... Groetjes... Hopelijk helpen jullie me! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Restore van firmware gedaan of backup teruggezet via iTunes? Als je geen backup hebt teruggezet en het scherm werkt nog niet is er helaas iets mis met je iPhone.
|
|
|||
|
|||
-
Ja, enkel restore van firmware, dan vroeg itunes na de restore, instellen vanaf reservekopie van iphone van Cédric ................. dat heb ik niet gedaan, als nieuwe iphone confrigureren gekozen. Helaas.. Hoe kan dit nu opeens komen?
Groetjes |
|
|||
|
|||
please
Helllooo redelijk *** zonder phone, weet niemand raad?
vriendelijke groetjes en hopelijk snel hulp |
|
||||
|
||||
Je kan nog proberen om m in DFU-mode te herstellen.
Mocht dat niet lukken is je scherm echt stuk en zal je m moeten laten repareren.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
dfu gaat ook niet... Nog iemand tips?
grtjs |
|
|||
|
|||
Als het zelfs in DFU niet lukt kun je het wel schudden, zal reparatie worden.
|
|
|||
|
|||
Gewoon even langs een apple verkooppunt dus.
Succes! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
[Help] Geen beeld | Niekie | iPhone algemeen | 52 | 21-01-10 20:47 |
geen beeld | jhesse | iPhone algemeen | 9 | 29-05-09 16:49 |
Filmpjes geen beeld of geen geluid | mathijsp | iPhone algemeen | 0 | 12-05-09 01:37 |
Iphone geen beeld!! | necarten | iPhone algemeen | 3 | 20-10-08 12:18 |
|
|