Bluetooth werkt niet meer!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) // Discussies samengevoegd....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik heb dus mijn iphone op flightmode gezet en het werkt nog steeds nie, het cirkeltje van de bleutooth blijft draaien en gaat daarna weer uit. kan iemand mij nog steeds HELPEN!!!!
ik heb nog steeds de probleem dat mijn bleutooth het niet doet. ik heb geprobeerd om de flight mode aan tezetten maar het doet het nog steeds niet de cirkel blijft maar draaien en gaat daarna weer uit kan iemand mij HELPEN!!!! Citaat:
hallo heb hetzelfde probleem kan jij mij mss helpen want wil de bluetooth conecten met mijn headset Laatst gewijzigd door King1987; 07-08-09 om 22:13. Reden: edit/quote knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
Tja ik kan helaas alleen toevoegen dat ik hetzelfde probleem heb.
3gs jailbroken en bluetooth blijkt gewoon weg niet te werken. Cirkeltje blijft maar draaien. Kan ook niet zeggen of dit door de JB komt want daarvoor heb ik het nooit geprobeerd. Mijn 1g iphone (ook JB) detecteert wel gewoon apparaten (in dezelfde omgeving) Ik hoop dat iemand een oplossing heeft... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth Audio werkt niet meer na OS4. | ruuddup | iPhone algemeen | 3 | 16-07-10 17:18 |
Bluetooth werkt niet meer | zojo | iPhone algemeen | 0 | 28-11-09 19:59 |
Bluetooth calls werkt niet meer??? | Smash | Vodafone | 0 | 30-10-09 11:30 |
bluetooth connectie in auto werkt niet meer met 3.0 | akk | iPhone algemeen | 0 | 09-07-09 13:59 |
bluetooth carkit werkt niet meer na 3.0 upgrade | willer | iPhone algemeen | 0 | 23-06-09 00:18 |
|
|