Adapter in buitenland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga binnenkort naar Mexico, daar hebben ze 110 volt, ik heb inmiddels begrepen dat dit voor het opladen van de Iphone geen probleem mag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Adapter in buitenland
Ik ga binnenkort naar Mexico, daar hebben ze 110 volt, ik heb inmiddels begrepen dat dit voor het opladen van de Iphone geen probleem mag opleveren. Wat ik me wel afvraag is kan ik elke willekeurige Stopkontakt adapter (bijv van de ANWB) gebruiken waarop ik mijn Iphone aansluit.
Of is het aan te raden (een veel duurdere) bij Apple te kopen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
standaard zou goed moeten werken.
|
|
||||
|
||||
Universeel werkt best en zijn daar ter plekke vaak het goedkoopste omdat ze daar ook nog wel eens apparatuur met "onze" stekkers tegenkomen (vraag me niet waarom, maar apparatuur met Europese stekkers zie je op de meest vreemde plaatsen).
|
|||
|
|||
Oke bedankt dan ga ik een universele bij de anwb halen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Microsim(adapter) | bisebaer | Orange | 25 | 23-09-10 12:40 |
adapter iPhone 4 | Kurts | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 28-07-10 16:14 |
Bluetooth adapter | STIPHONE | iPhone algemeen | 1 | 22-03-09 12:28 |
headphones adapter | frankvanwessel | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 04-07-08 15:54 |
Headphone adapter.. | Johannn | iPhone accessoires en onderdelen | 23 | 27-11-07 16:11 |
|
|