Opstarten en direct afsluiten applicaties... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bako misschien is dit wat: Zolved - Error Message in HP during Installation : ? Resolving Error 1304 or Internal Error ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens mij is de enige oplossing dat je de applicaties koopt via iTunes en niet via je iPhone en ze dan een voor een sync't naar je iPhone. Doe je het een keer via iTunes en dan weer eens via App Store (iPhone), dan moeten zowel iTunes als de Iphone met elkaar gesync't worden en ik denk dat daar het schoentje wringt. Laatst gewijzigd door Runaque; 02-02-09 om 15:41. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
je kan ook downgraden naar de fw die jij wilt
maar dan krijg je wel een jailbreak. wat je moet doen is een custom fw downloaden dan je iphone in je computer doen dan in itunes shift+herstel (mac is alt+herstel) en dan je fw selecteren dan gaat hij downgraden naar een vorige fw |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik had hetzelfde probleem als jou bij mij heeft de custom fw 2.2 met jailbreak het probleem opgelost alles doet het nu behalve de telefoonfunctie heb ik nu problemen mee die sluit zich elke keer af |
|
|||
|
|||
ik heb er fw 2.2.1 opgezet en probleem is opgelost
|
|
|||
|
|||
Die functie is wel crutiaal voor de iPhone he, dat maakt het verschil tussen een Ipod Touch en de iPhone.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari valt uit direct na opstarten | japjaan | Archief | 5 | 23-05-11 20:12 |
Direct afsluitende applicaties na update iOS 4.3 | BartV | iPhone algemeen | 1 | 16-03-11 00:34 |
Afsluiten van applicaties | cruzzy | iPhone algemeen | 12 | 10-08-10 15:17 |
safari afsluiten | hamblim | Archief | 2 | 20-02-10 19:41 |
|
|