Home knop blijft ingedrukt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een tijdje zit ik met het probleem dat mijn homeknop van mijn ipod touch ingedrukt blijft. Ik weet niet hoe het komt het was ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Home knop blijft ingedrukt
Sinds een tijdje zit ik met het probleem dat mijn homeknop van mijn ipod touch ingedrukt blijft. Ik weet niet hoe het komt het was gewoon opeens zo. Ik heb alles geprobeerd met een naald een stofzuiger om het knopje terug te zuigen maar dat lukte niet. Nu moet ik heel veel kracht zetten om het knopje in te drukken. Kan iemand me hier mee helpen alvast bedankt
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt het beste even contact opnemen met een bedrijfje wat iPhones maakt en repareert. Of (als je veel geduld en concentratie hebt) zelf je iPhone open maken.
|
|||
|
|||
Ok bedankt. Weet je toevallig een betrouwbaar bedrijf dat in noord-holland ligt. Zodat ik hem niet hoef op te sturen.
|
|
||||
|
||||
Of je kan het ook zelf doen, maar bij allebei ben je je garantie kwijt als je die had...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone Reparatie Goedkoop en Super Snel
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Home knop | Levensgenieter | iPhone algemeen | 0 | 28-03-11 01:02 |
home knop 3G | armandoth | iPhone algemeen | 6 | 13-02-11 21:06 |
Home knop | mausy | iPhone algemeen | 0 | 16-10-10 23:05 |
iphone power knop wordt soms ingedrukt! | Capo1908 | iPhone algemeen | 0 | 03-10-10 22:53 |
Apple logo blijft hangen en home knop werkt niet | roberts7 | iPhone algemeen | 1 | 24-05-10 16:43 |
|
|