geen bovenste icoontjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als je dus een blackberry theme gebruikt zoals mij krijg je de datum en tijd op de plaats van de eerste rij met icoontjes. Welke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen bovenste icoontjes
als je dus een blackberry theme gebruikt zoals mij krijg je de datum en tijd op de plaats van de eerste rij met icoontjes. Welke app zorgt ervoor dat je op deze rij geen icoontjes hebt? zodat de tijd duidelijk wordt?
Aangezien ik niet weet hoe de app noemt kan ik hem ook niet via de zoekfunctie zoeken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Moet je blanke apps installeren.
Voeg de steffwiz source toe in Cydia, en installeer dan blank apps.
|
|||
|
|||
Thx!, ik zorgt er ook naar
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen email en sms-icoontjes meer | doubleyou7 | iPhone algemeen | 2 | 16-07-10 14:23 |
Na update ultrasn0w geen juiste icoontjes meer | pilotollie | Unlock | 2 | 20-07-09 11:22 |
De bovenste balk met icoontjes veranderen bijv... | vy_k | Jailbreak apps en thema's | 8 | 17-04-09 17:54 |
boter in bovenste speaker, en nu? | t!mmy | iPhone algemeen | 10 | 16-08-08 11:10 |
Bovenste luidspreker kapot?? | Red_princess | iPhone algemeen | 4 | 17-07-08 12:22 |
|
|