Bovenste luidspreker kapot?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai, Ik denk 't al zeker te weten, maar misschien zie ik iets over 't hoofd. Ik krijg geen geluid uit de boevenste speaker.... best ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bovenste luidspreker kapot??
Hai,
Ik denk 't al zeker te weten, maar misschien zie ik iets over 't hoofd. Ik krijg geen geluid uit de boevenste speaker.... best belangrijk als je iemand wil verstaan als je belt Onderste doen 't prima, dus zodra ik iemand op de luidspreker zet hoor ik 'm en ook via de headset gaat 't prima... tis dus echt alleen de bovenste speaker..... Herkenning iemand??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zou inderdaad wel eens een kapot deel kunnen zijn... Misschien kan Croiman je wat helpen...
|
|
||||
|
||||
het staat niet in je profiel, maar als het een 3G is, zou ik naar t-mobile gaan. Maar anders even restoren. Denk alleen niet dat dat helpt, lijkt erop dat de speaker inderdaad kapot is.
|
|||
|
|||
Tis inderdaad een 3G.
Heb T-mobile gebeld en ik moet idd langs een shop. Die zouden een aantal testjes kunnen doen om te checken of ie inderdaad kapot is.... Ik hoopte eigenlijk van niet.... moet ik 'm weer inleveren... |
|
|||
|
|||
Heb gisteren m'n Iphone weer in moeten leveren. DOA van de bovenste luidspreker.
Wordt nu geswapt, maar er is niet elke dag een levering naar de Tmobile shops en ik heb ook nog 's een witte Iphone en daar worden er niet zo veel van gemaakt. In het slechtste geval zit ik tot dinsdag zonder Iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bovenste balk verwijderen UITableview | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 17-07-09 17:47 |
geen bovenste icoontjes | btwvince | iPhone algemeen | 2 | 21-01-09 18:55 |
boter in bovenste speaker, en nu? | t!mmy | iPhone algemeen | 10 | 16-08-08 11:10 |
Iphone Luidspreker kapot? | Smarttouch85 | Archief | 4 | 29-07-08 01:26 |
Bovenste knopje kapot... | Thomas86 | iPhone algemeen | 0 | 31-05-08 17:51 |
|
|