//

Iphone werkt niet op een Desion Gateway 500

Iphone werkt niet op een Desion Gateway 500 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Iphone kenners, Ik heb een Dension 500 Gateway in m'n auto laten zetten, als ik er een Ipod op aansluit werkt het allemaal goed, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-05-08, 18:04
Michael01 Michael01 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Question Iphone werkt niet op een Desion Gateway 500

Hoi Iphone kenners,

Ik heb een Dension 500 Gateway in m'n auto laten zetten, als ik er een Ipod op aansluit werkt het allemaal goed, als ik m'n Iphone aansluit gaat het scherm van de Iphone knipperen en krijgt hij geen contact met de Dension. Wie kan me helpen, bij Dension zeggen ze dat m'n Iphone niet goed gehackt is.

Michael
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-05-08, 21:46
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Niet alles wat geschikt is voor iPod, is dat automatisch ook voor iPhone. Heeft te maken met de telefoonfunctie van de laatste, met interferentie. Zet je iPhone eens in flightmode, sluit hem dan aan en kijk of het probleem zich dan ook voordoet. Niet? Dan is het apparaat niet geschikt voor de iPhone. Niet gezegd dat dit dé oorzaak is, maar je zult niet de eerste zijn met een soortgelijk probleem (doet zich ook veelvuldig voor met bijv. speakerdocks -zelf gezien).
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 27-05-08, 09:42
Michael01 Michael01 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Post

Bedankt voor je snelle reactie, heb het geprobeerd maar ik hou hetzelfde probleem. Dension verkoopt de Gateway 500 juist ook voor de Iphone, zou dus moeten kunnen.
  #4  
Oud 17-07-08, 00:08
mwetering mwetering is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik heb toevallig toen net in mijn mini de Gateway 100 gemonteerd. Hij werkt vlekkeloos op de mini, nano en de iPhone 1.0 US

Helaas geeft het beeldscherm alleen een ipod aan en niet de albums.
Das wel jammer.

maar goed de mijne is dus ook gehackt met firmware 114 doormiddel van ziPhone

grt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is 500 mb op een iPhone veel? Nadinemusic Koopinformatie Nederland 6 01-03-11 12:11
sms Gateway a3tje Odido (T-Mobile) 0 23-03-10 12:41
Ervaringen Dension Gateway 100 en 3G? Channie iPhone accessoires en onderdelen 23 13-12-09 15:07
Audi Gateway en Bluetooth westlander007 iPhone algemeen 1 18-11-09 12:15
Is het mogelijk bij een I-500 een sms abbonement te nemen daaf Odido (T-Mobile) 9 25-05-09 17:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:04.