//

Is 500 mb op een iPhone veel?

Is 500 mb op een iPhone veel? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan om binnenkort een iPhone te kopen, maar ik weet nog niet precies bij welke provider. Vodafone is het goedkoopst, maar biedt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-11-10, 21:24
Nadinemusic Nadinemusic is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard Is 500 mb op een iPhone veel?

Ik ben van plan om binnenkort een iPhone te kopen, maar ik weet nog niet precies bij welke provider. Vodafone is het goedkoopst, maar biedt maar 500 mb internet. T-Mobile biedt daarentegen onbeperkt intenet. Ik vroeg me af hoeveel 500 mb precies is en wat ik allemaal kan doen op m'n iPhone met 500 mb. Moet ik voor de goedkoopste kiezen met beperkt internet, of voor de ietsje duurdere die onbeperkt internet aanbiedt???
Thnx a lot!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-11-10, 23:42
buffel_styllezz buffel_styllezz is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 138
Standaard

ik heb men iphone 4 gekocht ,en meteen naar mobile vikings gegaan , je hebt voor 15 euro per maand 1000 gratis smsen en 2gb gratis internetverbruik...
dus mijn advies:
koop eentje in belgië diedus simlockvrij is , enstap over naar mobile vikings ik wil je gerust een pm sturen waar je je simkaart kan aanvragen , dan krijg ik ook wel wat voordeel maarja
  #3  
Oud 25-11-10, 20:27
bengek bengek is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 66
Standaard

ik heb het idee dat mobile vikings alleen in belgie zit?? En TS uit NL komt?!

Of 500 MB veel is ligt beetje aan je verbruik... moeilijk te zeggen. Ook moet je letten op beschikbaarheid, schijnt dat t-mobile tot aan eind van het jaar niet zoveel meer levert, het geld is op. Ga je alleen internetten en beetje mailen dan zou je het nog moeten redden. Doe je dagelijks wat Youtube filmpjes dan ben je veiliger met onbeperkt. Wat ik zelf merk dat ik onderweg en in restaurants bezig ben maar dat ik ook vaak (thuis en op werk) van Wi-Fi gebruik maak en dus geen gebruik maak van het mobiele netwerk en dus geen data verstook.

Laatst gewijzigd door bengek; 26-11-10 om 00:58.
  #4  
Oud 26-11-10, 00:00
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadinemusic Bekijk bericht
Ik ben van plan om binnenkort een iPhone te kopen, maar ik weet nog niet precies bij welke provider. Vodafone is het goedkoopst, maar biedt maar 500 mb internet. T-Mobile biedt daarentegen onbeperkt intenet. Ik vroeg me af hoeveel 500 mb precies is en wat ik allemaal kan doen op m'n iPhone met 500 mb. Moet ik voor de goedkoopste kiezen met beperkt internet, of voor de ietsje duurdere die onbeperkt internet aanbiedt???
Thnx a lot!
500MB zou echt moeten volstaan tenzij je gaat lopen klooien met Youtube..
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #5  
Oud 26-11-10, 00:11
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Niet voor T-Mobile kiezen, daar ga je spijt van krijgen i.v.m. de slechte dekking.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #6  
Oud 01-03-11, 12:02
zeyni zeyni is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard

kan je wel zien elke dag hoeveel je nog over hebt.
en bijv als je facebook heb gedownlaod erop via app store geld dat ook als internet verbruik of niet?
a.u.b. beantwoorden
  #7  
Oud 01-03-11, 12:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeyni Bekijk bericht
kan je wel zien elke dag hoeveel je nog over hebt.
en bijv als je facebook heb gedownlaod erop via app store geld dat ook als internet verbruik of niet?
a.u.b. beantwoorden
Alles wat je over het internet doet is dataverbruik. Zo simpel is dat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
veel gelezen: maar welke Fm-transmitter is een aanrader ? andre-nl iPhone accessoires en onderdelen 92 10-10-09 13:11
Is het mogelijk bij een I-500 een sms abbonement te nemen daaf Odido (T-Mobile) 9 25-05-09 17:34
Heel veel apps, veel starten niet meer op trevisnl Archief 4 22-05-09 21:39
Hoe één zin heel veel duidelijk kan maken... ℜuben Chat en geruchten 7 16-05-09 14:44
Iphone werkt niet op een Desion Gateway 500 Michael01 iPhone algemeen 3 17-07-08 00:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:23.