iPhone 3G start niet op ! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik bezit al 3 maanden een iPhone 3G 16GB (black), toen ik waarschuwing kreeg vandaag ivm batterij opladen, stak ik het in het stopcontact, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G start niet op !
Hallo,
Ik bezit al 3 maanden een iPhone 3G 16GB (black), toen ik waarschuwing kreeg vandaag ivm batterij opladen, stak ik het in het stopcontact, na een uur of twee kwam ik terug, en mn iPhone kon ik niet meer inschakelen. Ik heb hem meerdere keren ingeplugt voor een restore op de iTunes (vorig keer zelfde probleem en het lukte) maar deze keer herkent zelfs iTunes het apparaat niet.. en ik heb het op verschillende stopcontacten proberen opladen.. als het zo verder gaat ga ik hem binnensteken , want hij heeft nog een garantie van 1jaar, maar als iemand me kan helpen, dat ik het individueel kan oplossen ? HELP ME PLEASE ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet/laad niet meer op | JRJoeri | iPhone algemeen | 10 | 08-12-10 01:08 |
iPhone: iphone start niet | satwolf | Jailbreak | 5 | 20-03-10 13:29 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
Iphone start niet op | manetje | iPhone algemeen | 5 | 25-08-09 19:16 |
iphone 3g start niet op | Secu-com | iPhone algemeen | 8 | 15-05-09 13:43 |
|
|