Geef je iPhone 3G een kleurtje! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Haha, ja daar zit ik dus mee, die kleur is nog niet selecteerbaar. Misschien voor de admins om bij de iPhone ook "andere, nl:" als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Haha, ja daar zit ik dus mee, die kleur is nog niet selecteerbaar. Misschien voor de admins om bij de iPhone ook "andere, nl:" als optie neer te zetten?
En ja, die van Croiman schrok ik wel ff van toen ik die 1e foto zag |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik vindt wel dat je lef hebt om een 699,- duur toestel met een paar busjes verf van enkele euro's te gaan spuiten. Ik zou het zelf nooit doen, en van dicht bij zie ik ook redelijk veel oneffenheden.
Maar van ver af zal het wel een eye-catcher zijn . Als ik iemand zo bellend door de stad zou zien lopen keek ik wel ff om, en dat is het effect dat je volgens mij wilde bereiken. |
|
|||
|
|||
de bubbeltjes gaan zeker los laten heb dit ook gehad met een oude mobiel .
Waarom gebruik je ook gamma verf ,als er iets slecht is . voor degene die het ook gaan doen zou ik aanraden om er als eerste een goede kunstofprimer op te spuiten, dat scheelt een hoop ergenis. ps. het ziet er wel grappig uit op de bubbels na dan . |
|
|||
|
|||
Even een update nadat veel mensen comments hadden geschreven over bubbels/oneffenheden (wat ook terecht was):
Ik heb het rode gedeelte opgeschuurd en nog een keer gespoten, waardoor de grootste oneffenheden er nu uit zijn. De eerste foto's waren met de flitser er direct opgeknald waardoor je echt alles ziet. Weten veel mensen misschien ook wel als je foto's neemt, dat die met flits er vaak flets en lelijk uitzien. Deze belichting zal normaliter niet voorkomen, tenzij je hem in direct zonlicht gaat houden met een loep voor je neus. En een kunststofprimer zou waarschijnlijk handig zijn, zelf niet aan gedacht. Denk wel dat dit weer een extra verflaag is, en na 3 of 4 lagen begint het wel lelijk te worden als je een deel niet spuit, vanwege het randje Citaat:
Exactly Laatst gewijzigd door King1987; 27-01-09 om 15:51. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
||||
|
||||
Op die 3e foto is ie echt NICE ! Mooi gedaan!
|
|
|||
|
|||
Ja, ligt er echt maar aan hoe de belichting erop valt, maar daar springt ie er wel uit idd
|
|
|||
|
|||
Als je een witte iPhone hebt, kun je de acherkant een paar minuten koken in Dylon. Dat is kleurmiddel voor katoon en verkrijgbaar bij o.a. het Kruidvat. De kleurstof trekt dan in het plastic waardoor de achterkant zijn kleur behoudt bij bijv. krassen of stoten.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
(ik werk daar dus) "hoe maakt u het? Met GAMMA !"
|
|||
|
|||
ik vind het echt heel goed gevonden, en ik vind het ook zeer mooi uitgevoerd, het ziet er echt best uit.
Maar ik zou het toch nooit met men eigen iphone proberen denk ik akron. |
|
||||
|
||||
Erg mooi gedaan!
Alleen zou ik het zelf nooit doen... |
|
|||
|
|||
Als je een witte iPhone hebt, kun je bij bijv. 't Kruidvat een pakje Dylon halen. Da's kleurstof om kleding te verven. Neem een oude pan met warm water (ca. 70°C), doe zo'n tablet erin en sudder je achterkantje voor een flink tijdje mee. De kleurstof trekt in het plastic waardoor je een krasvaste gekleurde achterkant krijgt.
Ik heb het zelf nog niet met de iPhone gedaan maar al wel met een Nokia en wat andere plastic onderdelen van andere apparaten. Vooral blauw, oranje en groen doen het goed. Zwart niet, rood, roze en geel redelijk (niet effen kleurverdeling). |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Hij is cool man!!! toffe kleur combi zo!!!
Laatst gewijzigd door (((BEAR))); 09-03-09 om 20:59. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik kan airbrushen en ik woon in naaldwijk
|
|
||||
|
||||
Erg vet gedaan!
Alleen waag ik me zelf er niet aan
|
|||
|
|||
Dude, you f*cked up your iPhone!
Om maar even een versie van een moviequote te gebruiken. |
|
|||
|
|||
ziet op het eerse gezicht er nice uit alleen van dichtbij jammer
en je ziet bij het rood nog de letters staan van apple enzo |
|
|||
|
|||
erg gaaf, maar mij iets te. Lijkt mij inderdaad wel een keer leuk om van zwart naar wit te gaan. Blijft airbrushen echt zoveel beter zitten? Want dit zal wel een stuk duurder zijn dan de 20 euro.
|
|
||||
|
||||
Dan kun je beter zo'n skin bestellen die je zelf kunt ontwerpen. Krijg je geen garantie perikelen en kun je evt je toestel nog een x fatsoenlijk verkopen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat voor een cijfer geef jij de iPhone? | bjorntje | Chat en geruchten | 30 | 10-12-09 08:03 |
|
|