iphone 3gs gebruiken naast iphone 3g discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Stel dat ik naast mijn huidige 3g een 3gs aanschaf en ik sluit deze aan op itunes. Werkt dit dan zonder problemen ? Zijn er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3gs gebruiken naast iphone 3g
Stel dat ik naast mijn huidige 3g een 3gs aanschaf en ik sluit deze aan op itunes. Werkt dit dan zonder problemen ? Zijn er meer mensen die twee iphones hebben aangesloten ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb 1 iphone 2g en twee iphone 3g op dezelfde itunes aangesloten.... Hij vraagt gewoon wat die moet doen als je een nieuwe aansluit. Zelfde gegevens enzovoorts |
|
|||
|
|||
En wat gebeurt er dan als je 1 vd foons aansluit , gaat hij dan syncen met je de gegevens van je andere foons of herkent hij voor welke iphone dat moet doen ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je backup kiest dan zet die alles van je oude terug. Maar ik denk dat je dat niet wil. Gewoon kiezen voor nieuwe telefoon is het makkelijkst dan kan je alles een beetje gescheiden houden. |
|
|||
|
|||
Kan je dan de gekochte apps op twee Iphones zetten of is dit beperkt tot 1?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G - Wi-Fi ontvangst alleen naast router | Muracatun | Wi-Fi | 5 | 20-09-11 23:34 |
iPhone 4 'rattle' sound als je op achterkant naast camera tikt | KvnAzn | iPhone algemeen | 7 | 19-12-10 21:09 |
Stof naast home knop/deukjes zwarte rand iPhone 4 | Kees1981 | iPhone algemeen | 0 | 06-10-10 12:31 |
Kan ik mijn Iphone 3GS in Japan gebruiken JA of NEE | Peter210 | iPhone algemeen | 8 | 03-05-10 15:14 |
|
|