Iphone wordt traag :s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Haj, sinds een paar weken werkt men Iphone echt traag... Is een US model op FW 2.1. Voorbeeld als ik naar mijn inbox van men ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone wordt traag :s
Haj,
sinds een paar weken werkt men Iphone echt traag... Is een US model op FW 2.1. Voorbeeld als ik naar mijn inbox van men smsjes wil gaan duurt dit een eeuwigheid, terwijl er niet zoveel staan in mijn inbox... Aan wat zou dit kunnen liggen? Grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
trage iphone
Ja, dat heb ik ook! ook US 8GB met 2.01
hij wordt zelfs steeds trager, de simpelste dingen duren een eeuwigheid. en nu is ie helemaal vastgelopen... weet iemand een fix hiervoor? dank nanuk |
|
||||
|
||||
Als ik jullie was zou ik backuppen in iTunes en daarna custom firmware van 2.2.1 installeren volgens de instructies op dit forum, daarna reservecopie terugzetten met iTunes en eens kijken of het opgelost is.
|
|
||||
|
||||
Ik zou eerst eens beginnen met een harde reset: home- en sleepbutton ingedrukt houden totdat de iPhone vanzelf uitgaat. Daarna weer opstarten. Mocht dat niet helpen, kun je altijd nog een nieuwe custom er op zetten.
|
|||
|
|||
Waar kan ik die FW 2.2.1 vinden + de instructies? Ik ben geen handige en ben bang dat ik iets mis zou doen waardoor m'n Iphone om zeep is.
Grtz |
|
||||
|
||||
Je kunt gewoon op update drukken in iTunes. Daarna quickpwn gebruiken. Er is een guide voor quickpwn.
|
|||
|
|||
En heo neem ik het best een back up?!? kan dit ook op een 'vreemde' pc? Want mijn pc is ff stuk :s. En ik wacht het liefst tot de vernieuwd Imac
Grtz |
|
||||
|
||||
Een back up maakt hij automatisch bij het syncroniseren. Het liefst met je eigen pc.
|
|||
|
|||
Ben ik dan alles kwijt en moet ik dan alles opnieuw installeren ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ok bedankt , heb het geprobeerd en alles lijkt terug wat soepeler te gaan .
|
|
|||
|
|||
bij mij werkt de harde reboot niet, en werkt het nog net zo traag als daarvoor. Ik heb overigens al de nieuwe upgrade 2.2.1.
Wat is dan aan te raden? |
|
|||
|
|||
Ik zou SBSettings op je iPhone zetten. Dit kan je doen nadat je je iphone hebt gejailbreaked. Bij deze app zit een optie om je iphone te 'respringen', hierdoor wordt er weer werkgeheugen vrijgemaakt waardoor de iphone iets sneller reageert. Een andere oplossing is je telefoon uit- en weer aan te zetten, hiermee bereik je hetzelfde effect.
Reden dat hij zo langzaam de smsjes laadt kan zijn omdat je dan al aardig wat berichten in je box hebt staan. Daar is hij dan even mee bezig om alles in te laden.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone is traag. | Tahtah | Jailbreak | 6 | 11-03-10 01:01 |
Waardoor wordt een Iphone traag? | StoffelXYZ | iPhone algemeen | 6 | 24-02-10 21:01 |
iphone traag | thewitten | Archief | 1 | 03-02-10 14:18 |
Iphone (2g) Traag | blik | iPhone algemeen | 4 | 10-04-09 15:53 |
iPhone traag? | david007 | iPhone algemeen | 4 | 29-05-08 09:15 |
|
|