iphone doet niets meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan me helpen... Mijn Iphone doet dus helemaal NIETS meer. Krijg hem niet opgestart ( zelfs geen logootje), computer kan hem niet herkennen, dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone doet niets meer
Wie kan me helpen...
Mijn Iphone doet dus helemaal NIETS meer. Krijg hem niet opgestart ( zelfs geen logootje), computer kan hem niet herkennen, dus itunes al helemaal niet... Dit gebeurde nadat ik hem via quickpwn heb geunlockt, activated en gejailbreakt. Hij werkte eerst, maar na een uur of vier, vijf viel hij uit en sindsdien krijg ik hem niet meer aan. Wie kan me helpen alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Al geprobeerd om in DFU mode te komen?
|
|
|||
|
|||
Jep, maar lukt niet
|
|
||||
|
||||
DFU lukt altijd, tenzij er iets hardwarematigs aan de hand is. En dat lijkt mij zo op het eerste gezicht bij jou niet het geval. Blijven proberen is het devies, ook al moet je het 20, 30 keer proberen.... Kijk vooral ook in het 'Help'-deel van het forum.
|
|||
|
|||
als ik mijn Iphone in de usb steek, gebeurt er niets. Er komt zelfs geen bericht dat deze mijn iphone niet herkent... gwn niets, daarom werkt de DFU niet denk ik...
Is mijn iphone kaputski?? of ... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kijk anders eens hier, staan verschillende methodes om hem in DFU te krijgen. |
|
|||
|
|||
Is het normaal dat mijn HOMEbutton, ongelooflijk warm wordt??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dfu werkt echt niet ...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 doet niets meer | davi007 | iPhone algemeen | 2 | 13-10-10 19:11 |
iPhone doet niets meer! | `Glenn | iPhone algemeen | 1 | 25-08-10 01:27 |
Iphone doet niets meer (Help!!!) | bokkie1978 | iPhone algemeen | 0 | 16-07-10 10:35 |
iPhone: iphone doet niets meer | ligth011 | Jailbreak | 6 | 10-07-10 18:21 |
iphone doet niets meer | tommyboy01 | Archief | 6 | 21-11-09 19:05 |
|
|