Japanners nemen mn iPhone over :( discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had laatst het probleem dat Palringo op mn iPhone opeens totaal in het japans was vertaald, geen idee meer hoe ik dit terug moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Japanners nemen mn iPhone over :(
Ik had laatst het probleem dat Palringo op mn iPhone opeens totaal in het japans was vertaald, geen idee meer hoe ik dit terug moet zetten want ik snap er dus totaal niks meer van.
Nu wil k net nieuwe wallpapers downloaden via Backgrounds en nu zie ik dat deze ook opeens in het japans is Heeft iemand hier ook problemen mee? en hoe kom ik hier van af en maak ik ze weer Nederlands? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet het niet zeker maar misschien is dit een oplossing (post 2). En je titel lijkt wel een oorlogsverklaring ofzo, lol.
Laatst gewijzigd door Bomans; 10-02-09 om 13:28. Reden: Post aangepast, doorlinken loopt blijkbaar fout. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ah te gek dat werkt
Bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: liedjes nemen 25% meer geheugen op iphone 4 | fasteddyr | Muziek, foto & video | 11 | 31-12-10 11:24 |
Van plan om een iPhone 4 te nemen. | j0uk3 | Koopinformatie Nederland | 1 | 05-10-10 19:11 |
zijn deze stappen goed? in gebruik nemen iPhone 1.1.1? | reno1 | Archief | 3 | 28-10-07 15:44 |
|
|