[probleem] iphone gecrashed en onbruikbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door r1ch8rd Heb pas geleden het zelfde probleem ondervonden na een upgrade. iPhone werkte niet meer en kreeg 'em ook niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat heeft macrepair.nl gedaan?
Ik had in eerste instantie een brick nadat een update, die ik zelf had uitgevoerd, is mislukt. Kreeg 'em niet meer aan de praat ondanks alle berichten op het forum. Heb zo'n beetje alles uitgeprobeerd. Zelfs in DFU mode was er geen beginnen meer aan en kreeg ik een zwart scherm. Had dus een iPhone waar ik niets meer mee kon.
Heb 'em uiteindelijk naar macrepair opgestuurd. Zij hebben 'em weer aan de praat gekregen en meteen de nieuwste software geïnstalleerd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update is iphone onbruikbaar | s-plaza | Archief | 7 | 14-09-09 18:55 |
iphone update mislukt - onbruikbaar? | john88 | iPhone algemeen | 4 | 19-03-09 16:44 |
HELP Iphone onbruikbaar? | DrDJ | Archief | 5 | 13-10-08 14:29 |
iPhone 1e gen.: iPhone 2G onbruikbaar? | Juize | Unlock | 7 | 10-10-08 13:27 |
iphone onbruikbaar= | djdwm | Archief | 1 | 18-09-08 00:09 |
|
|