Toestel geblokkeerd, passwoord kwijt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb tweedehandse iPhone 3G (8GB) gekocht. de toestel is vergrendeld en heb de passwoord kwijt. Kan geen verbinding met iTunes maken, krijg bericht dat eerst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toestel geblokkeerd, passwoord kwijt
heb tweedehandse iPhone 3G (8GB) gekocht. de toestel is vergrendeld en heb de passwoord kwijt. Kan geen verbinding met iTunes maken, krijg bericht dat eerst moet de toestel ontgrendelen en passwoord invoeren. resetten lukt niet, krijg dezelefde melding. Kan allen nood bellen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ga je je toch afvragen of je wel eerlijk aan die iPhone bent gekomen.
Ik zou persoonlijk contact opnemen met de vorige eigenaar. |
|
|||
|
|||
Als je paswoord kwijt hebben zit je inderdaad in problemen, kan je het serienummer van het toestel hier eens posten, meestal is het paswoord daarvan afgeleid. (allerhande sommetjes en vermenigvuldigingen)
|
|
|||
|
|||
ik heb eerlijk mijn geld betaald, en nu blijkt te zijn dat ik meteen verdacht word dit toestel te hebben gestolen. Wat betreft optellen en vermenigvuldigen, dat kan ik zelf doen, wat is de formule a.u.b?
|
|
|||
|
|||
Kan hij ook niet in DFU mode dan om hem vervolgens te restoren?
|
|
|||
|
|||
@dekster, welke flauwekul is me dat?
|
|
|||
|
|||
Waar in Amsterdam kan ik iPhone laten reparieren?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als je de iPhone gewoon in DFU mode zet dan kun je gewoon herstellen
|
|
|||
|
|||
is gelukt in DFU mode. bedankt allemaal. case is closed
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 weigert Wi-Fi-passwoord | brusje | Archief | 19 | 16-05-11 15:26 |
Reservekopie van ene toestel naar andere toestel? | deaapdaar | iPhone algemeen | 3 | 23-04-10 19:06 |
iPhone 1e gen.: geblokkeerd | larsvthullenaar | Unlock | 2 | 08-02-10 01:06 |
Playlists kwijt - liedjes (bestanden) kwijt | volonte | iPhone algemeen | 3 | 07-02-09 18:17 |
Foto toestel kwijt!!?? | flabberfiets | Muziek, foto & video | 12 | 27-12-07 21:19 |
|
|