Kan teken niet vinden op keyboard discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien wat suf, maar ik kan het ` teken niet vinden op het keyboard van de iPhone. Het gaat hier niet om ' of " ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan teken niet vinden op keyboard
Misschien wat suf, maar ik kan het ` teken niet vinden op het keyboard van de iPhone. Het gaat hier niet om ' of " maar het teken wat op QWERTY keyboards vaak in combinatie met de tilde (~) wordt geplaatst. Ik heb alle opties al geprobeerd (ook het vasthouden van toetsen waardoor er 'subletters' komen.
Heeft iemand enig idee? of kijk ik simpelweg verkeerd? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij heb je gelijk, Borrie, en staat die er inderdaad niet op...
Maar -just out of curiosity- in welke gevallen gebruik je die ` dan? (als je 'm niet als accent grave gebruikt) |
|
|||
|
|||
Ik heb het ` tegen nodig in een WPA key (Wi-Fi) zou mij dus erg goed uitkomen als ik hem heb! Iemand suggesties?
|
|
||||
|
||||
Ben ook eens wat aan het zoeken geweest, heb o.a. Frans toegevoegd bij Instellingen/Algemeen/Toetsenbord/Internationale versies. Frans, omdat de 'accent grave' die jij zoekt typisch Frans is (?!). Maar ook daar staat ie niet.
Verder gezocht, misschien is dit iets? Anders kom ik iig niks tegen wat je zou kunnen helpen, alleen maar anderen die er ook om zoeken ivm Wi-Fi SSID's of wachtwoorden...
|
|||
|
|||
Bedankt! Ik ga er mee aan de slag!
Gr, Wouter |
Labels |
iphone, keyboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan muziek niet vinden | omejoop38 | Muziek, foto & video | 1 | 15-03-11 16:17 |
iPhone: Kan preferenceloader niet vinden..? | Karin1 | Jailbreak | 5 | 07-02-11 10:59 |
Kan Terminal niet vinden | Hamertej | iPhone algemeen | 1 | 02-02-10 09:49 |
iPhone: Kan iPhone niet vinden. | ViktorR | Jailbreak | 4 | 05-09-09 19:56 |
|
|