sms ontvangen bij email discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zou graag willen weten hoe ik een ontvangen email kan forwarden als sms naar mijn iphone (gmail). Hieronder schrijf ik hoe dit gedaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms ontvangen bij email
Hallo, Ik zou graag willen weten hoe ik een ontvangen email kan forwarden als sms naar mijn iphone (gmail).
Hieronder schrijf ik hoe dit gedaan dient te worden, maar ik begrijp er niet veel van: Gmail > Settings > forwarding and pop/imap > then tell it to forward to your mobile phone email address.. depending on the carrier you have it will be different. for tmoible is 5551212@tmomail.net Ik denk dat ik dus het email-adres van mijn iphone moet kennen... Ik ben bij proximus, dus dat zal anders zijn als bij t-mobile veronderstel ik Kan iemand mij uit de nood helpen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Neem eens contact op met proximus en vraag hen wat het standaard emailadres is van je account/nummer.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Langere vibratie bij ontvangen sms | chonazz | iPhone algemeen | 49 | 18-01-10 01:08 |
sms ontvangen en oproepen ontvangen gaat soms niet | acxcis | iPhone algemeen | 8 | 10-11-09 15:54 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
geen geluid bij ontvangen van sms | vliegen | Archief | 3 | 06-04-08 13:08 |
Contact foto bij ontvangen van SMS | Roue | Muziek, foto & video | 4 | 13-12-07 14:09 |
|
|