Is de iPhone waterdicht ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door oppertodd Vraagje.... Mijn iphone 3g heeft dus ook zo lang in het water gelegen. Inmiddels heb ik al een nieuwe 3gs ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mijn 3GS gaf na een simpel regenbuitje al de geest
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Inmiddels heb ik een 3GS. Bij de 3G heb ik de batterij vervangen, die ging nog maar een halve dag mee, nu de nieuwe batterij erin zit doet hij het weer net zo goed als voordat ie ging zwemmen. Ik heb nu dus de hele collectie: 2G 8GB, 3G 8GB en 3GS 16GB. |
|
|||
|
|||
Zoek even op youtube, staat tientallen filmpjes van mensen die een iphone openmaken.
YouTube - iPhone 3G opened under 1 min Edit: Lol@auto-embedding? |
|
|||
|
|||
Nadat ikzelf met mijn iPhone ongeveer 10 minuten (onvrijwillig) in het water van de Biesbosch had gelegen, dacht ik dat mijn iPhone overleden was. Thuis iPhone in een ziplockzak met droge rijst gelegd op de verwarming en 4 dagen laten drogen. Opnieuw opgestart en beeld! Alleen touchscreen werkte niet (wel beeld, maar geen reactie op aanraking). Voor de zekerheid opnieuw firmware geinstalleerd en jawel: als een zonnetje. Knap staaltje techniek/mazzel
|
|
|||
|
|||
handige tips!
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat ook gehad met een Sony Xperia X1, degeen die ik voor mijn 3GS had, in de zomer heb je natuurlijk altijd van die lekkere slappe korte broeken aan, met wijde pijpen en wijde zak. En jawel, op de wc, floep er zo in..! ( was al doorgespoelt gelukkig, dus water was schoon ) in een tijd van 1 seconde haalde ik hem er zo weer uit, ging allemaal heel snel, maar wel mooi flikkerend beeld en rare geluiden.
Wat ik toen gedaan heb is, gelijk de batterij en simkaart eruit, dit maakt allemaal contact met de printplaat, en doordat je dit eruit haalt zsm loop je kans dat het allemaal mee gaat vallen. (Natuurlijk is dit bij de iPhone allemaal even wat minder snel te doen) Ik had ooit eens gelezen dat droge ongekookte rijst, erg veel vocht opneemt, dus 3 dagen in een bak met rijst gelegd, en verder niet naar omgekeken. Hij deed het weer perfect..! Was gortdroog geworden door de rijst. Wat ik verder weet is dat je hem niet op de verwarming of in de zon moet leggen, ook niet met een fohn erop. Dit is omdat hij dan te snel droogt, en het kalk achter blijft op de printplaat. Natuurlijk laten drogen is de beste optie, dan maar even een paar dagen zonder telefoon.! |
|
|||
|
|||
Nee..en je hebt meteen geen garantie meer
|
|
|||
|
|||
waterdicht ,ik weet het niet ?
Hallo ,die vraag heb ik mij ook gesteld maar bekijk eens het filmpje ,...mvgr Hans Water test: iPhone 4S vs Galaxy S2 - YouTube
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|