iPhone 3G leeg in 14 uur bij weinig gebruik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Das niet altijd waar hoor! In mijn geval liep de batterij gewoon leeg zonder enig gebruik. Fetch/push stond allemaal niet aan. Ook geen Wifi. Alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Das niet altijd waar hoor!
In mijn geval liep de batterij gewoon leeg zonder enig gebruik. Fetch/push stond allemaal niet aan. Ook geen Wi-Fi. Alleen de telefoon zelf en 3G en na 9 1/2 uur standby was hij leeg. Emailaccounts waren niet via de PC gesyncd! Dus claim niet dat dit altijd het goede antwoord is. In mijn geval is de batterij gewoon niet goed. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
het is maar een tip! we zitten op dit forum om elkaar te proberen te helpen of niet? een slecht gesynchroniseerde e-mail account kan ook de batterij opmaken zonder dat push/fetch aan staat. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone batterij binnen 4 uur helemaal leeg HELP !! | SaraVictoria | iPhone algemeen | 11 | 25-03-11 14:43 |
Iphone 3gs icm 4.2.1 ---- Accu zeer snel leeg (4 uur) | kilzone | Archief | 3 | 02-12-10 22:53 |
iPhone: Batterij na 3-4 uur leeg | bularax | Jailbreak | 16 | 01-12-10 23:12 |
Accu binnen 4 uur leeg | iDavid | iPhone algemeen | 10 | 17-03-10 23:20 |
Batterij bij normaal gebruik in 1 dag leeg | -dp- | Archief | 2 | 08-02-09 22:59 |
|
|