Probleem uigaande mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bj uitgaande mail heb ik problemenen met verzenden. ik heb opeven smtp.ziggo.nl maar verzenden ho mmaar wie wet raad...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem uigaande mail
Bj uitgaande mail heb ik problemenen met verzenden.
ik heb opeven smtp.ziggo.nl maar verzenden ho mmaar wie wet raad |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens mail.ziggo.nl
|
|||
|
|||
geen e-mail kunnen versturen
Ik heb bijna hetzelfde probleem. Ik heb een "mail.onsnet.nu" account aangemaakt. Ik kan wel e-mail ontvangen en ik kan alleen geen e-mails versturen. Ik heb de instelling letterlijk overgenomen van mijn PC (waar alles wel goed werkt).
Sinds ik bij "server uitgaande mail" mijn gebruikersnaam en wachtwoord verwijderd heb kan ik wel een mail naar mijzelf mailen. als ik een ander e-mail adres in typ (bijv. hotmail), dan krijg ik de melding dat hijde geadresseerde niet kent. Wie kan mij helpen?? |
|
|||
|
|||
smtp
Heb het gevonden.
stel in bij uitgaandemail. smtp.gprs.t-mobile.nl geen wachtwoord geen gebruikersnaam ssl uit |
|
|||
|
|||
geen t mobile
Bedankt voor je reactie. Ik gebruik geen t-mobile. Ik maak gebruik van onsnet (dit is de provider van mijn internet net zoals bijv. "chello").
Op mijn laptop werkt ingaande enuitgeaande mail prima. Ik krijg het op mijn iphone niet voor elkaar om te versturen. Ontvangen lukt wel. |
|
|||
|
|||
uitgaan
blijft toch een problem dat uitgaande mail gedoeook bij mij werlkt het 9 van 10 keer niet
|
|
|||
|
|||
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hardnekkig Mail-probleem ? | mac4 | iPhone algemeen | 2 | 08-11-09 14:27 |
E-mail probleem | wirehub | iPhone algemeen | 0 | 28-09-08 17:27 |
mail probleem | john wings | iPhone algemeen | 6 | 06-06-08 12:16 |
Mail.app; Spam probleem (niet in mail op macbook) | Probe | iPhone Apps | 5 | 04-03-08 10:50 |
Mail.bundle Probleem 1.1.1. | mwagena | iPhone algemeen | 3 | 02-11-07 16:24 |
|
|