Help! raar probleem! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo. Ik heb een raar probleem. Ik weet niet eens of het wel echt een probleem is maar ik erger me er wel aan. Het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help! raar probleem!
hallo. Ik heb een raar probleem. Ik weet niet eens of het wel echt een probleem is maar ik erger me er wel aan. Het is als volgt: Als ik gewoon m'n springboard zie en m dan op standby zet en vervolgens word gebeld en dan weer ophang en m van de standby af haal dan ben ik m'n contacten menu. En dat terwijl ik voor dat ik werd gebeld en m op standby zette gewoon m'n springboard zag. Ik denk dus dat t contacten menu wordt geactiveerd als ik word gebeld, maar dat is niet de bedoeling volgens mij? hebben jullie dit ook? Bedankt!
EDIT: als ik n gemist gesprek heb dan heb ik dit probleem niet terwijl het dan misschien wel handig zou zijn juist! Laatst gewijzigd door sic139; 06-12-07 om 16:22. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit heb ik dus ook, vind ik erg vreemd.
|
|||
|
|||
mmm raar! maar ik heb t pas sinds vandaag geloof ik!
|
|
|||
|
|||
Is volgens mij gebruikelijk gedrag van je iPhone... Als je gebeld wordt open je de Phone software waarin ook je contactlist zit...
|
|
|||
|
|||
oke. raar zeg... want als ik n gemist gesprek heb is t niet! en dan zou t juist wel fijn zijn!!
|
|
|||
|
|||
Als je een gemist gesprek hebt dan heb je niet het telefoon programma geopend... vandaar ;-)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Raar microfoon probleem. | t273 | iPhone algemeen | 6 | 16-02-10 21:39 |
Raar probleem | ipodtouch | Archief | 3 | 25-10-09 11:08 |
raar probleem...... | maarten1984 | iPhone Apps | 3 | 01-01-09 17:47 |
Raar accu probleem.. | Mauske | iPhone algemeen | 18 | 17-11-08 19:38 |
Muziek: Raar probleem | Hoppieee | Muziek, foto & video | 1 | 19-05-08 16:13 |
|
|