Raar microfoon probleem. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een erg vreemd probleem met de microfoon van mij Iphone 3g. Als ik bel verstaan de persoon aan de andere kant van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Raar microfoon probleem.
Hallo,
Ik heb een erg vreemd probleem met de microfoon van mij Iphone 3g. Als ik bel verstaan de persoon aan de andere kant van de lijn mij niet. Ook bij de dictafoon registreert hij geen geluid. Dit zou wijzen op een probleem met de microfoon, maar ik ben erachter gekomen dat als ik mijn usb kabel erin stop en hem een beetje naar boven of onder 'duw', de microfoon het wel gewoon doet. Ik heb de zoekfunctie van dit forum gebruikt, maar kon geen dergelijk probleem vinden. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelfs als ik op de behuizing vlak naast de microfoon druk zonder kracht te zetten werkt hij weer.
Niemand een suggestie? Mvg |
|
||||
|
||||
Lijkt me helaas een hardware probleem. Als het iets softwarematigs zou zijn helpt drukken op de behuizing niet.....
|
|||
|
|||
Precies, dit wordt overduidelijk even een reparatie
|
|
||||
|
||||
Inderdaad.. repareren en tot die tijd even een headsetje gebruiken..
|
|
|||
|
|||
Maar aan de microfoon kan het toch ook niet liggen?
Want als ik druk werkt hij dus wel gewoon perfect. Is er geen manier om de behuizing wat aan te 'drukken'? Het schroefje aandraaien bij de microfoon aandraaien heb ik al geprobeerd. Alvast bedankt voor al jullie moeite. |
|
||||
|
||||
lijmklem er op , is denk ik zo te horen een intern probleem en dan moet je ff naar de vakman .
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 microfoon probleem? | bn326160 | iPhone algemeen | 21 | 01-02-13 14:55 |
Iphone 4 Microfoon probleem | av017 | iPhone algemeen | 80 | 01-02-13 14:55 |
Iphone 3gs microfoon probleem!!!! help! | Dstar | iPhone algemeen | 4 | 07-11-09 11:42 |
Muziek: Raar probleem | Hoppieee | Muziek, foto & video | 1 | 19-05-08 16:13 |
|
|