//

Iphone kapot??

Iphone kapot?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Net terug van een bezoekje aan de t-mobile shop nadat ze hebben gebeld dat ik een vervangend toestel op kon halen... . Gelukkig maar...ik kreeg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-05-09, 15:46
iPHO iPHO is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 18
Standaard

Net terug van een bezoekje aan de t-mobile shop nadat ze hebben gebeld dat ik een vervangend toestel op kon halen.... Gelukkig maar...ik kreeg al afkick verschijnselen. Nu maar snel alles weer installeren.
Voor de mensen die nog aan het wachten zijn...heel veel sterkte!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 27-05-09, 11:13
Meurtz Meurtz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 9
Standaard

Net terug van vakantie. Het kapotte apparaat is door Solid Vision teruggestuurd naar de T-shop in Hoorn. Bij navraag hebben die het ding doorgestuurd naar de afdeling After Sales van T-mobile. Blijven wachten dus.
  #23  
Oud 29-06-09, 13:25
Meurtz Meurtz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 9
Standaard

En het ding is terug, na wat spraakverwarring vanuit T-mobile, blijkbaar houden ze niet bij wat er met een toestel gebeurt, lag er ineens een refurbished toestel in de brievenbus, althans, in een zo'n zakje met plastic bubbles door de brievenbus op de grond gegooid. Erg slordig, voor het zelfde geval een echte val, druk of stootschade.
Apparaat werkte goed. Probleem opgelost, voor nu dan want ik heb weinig vertrouwen in de manier waarom T-mobile de zaken aanpakt.
Moet me van het hart dat de diverse medewerkers als zeer hulpzaam over komen, maar dat ze verdrinken in allerlei onzinnige procedures, niet in de laatste plaats dat de medewerkers van klantenservice geen mogelijkheid hebben om te mailen of bellen met de T-shops.

groet

Maarten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone is kapot bjornzweers iPhone algemeen 5 21-08-10 15:57
iPhone 1e gen.: Iphone kapot bvdb Unlock 8 16-10-08 01:26
Iphone kapot? roell iPhone algemeen 1 27-09-08 06:34
HELP! iPhone kapot?! ramoness Archief 3 02-08-08 11:48
iphone kapot? Stoepkrijt iPhone algemeen 1 31-03-08 18:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:19.