//

iPhone traag na ophalen mail

iPhone traag na ophalen mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een irritant probleem mbt het trager worden van mijn iPhone 3g 2.2.1 na het automatisch ophalen van mijn mail. Als ik een mail ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-05-09, 18:56
MikMakMan MikMakMan is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 70
Standaard iPhone traag na ophalen mail

Ik heb een irritant probleem mbt het trager worden van mijn iPhone 3g 2.2.1 na het automatisch ophalen van mijn mail.

Als ik een mail heb gekregen en het open op mijn iphone is de iphone daarna een stuk trager dan voorheen. Dit is vooral te merken wanneer ik mijn iphone lock en weer unlock. Normaal hoort hij meteen als ie gelocked is en ik druk op de knop aan te springen, maar nu duurt het enkele seconden voordat ik de slider kan bewegen om te unlocken (wat ook langer duurt dan normaal). Apps openen en sluiten gaat ook langzamer.

Ik heb even via MemTool gekeken hoeveel de CPU belast wordt, nadat ik de mail geopend heb is dit ongeveer 24 mb (+- 13% vd CPU). Druk ik vervolgens op 'Clean' dan neemt de Mail nog maar 2 mb in beslag. Na deze opschoning werkt de iphone weer snel als normaal.

Weet iemand misschien waar dit aan ligt? Of hoe ik het kan oplossen? Ik ben er zeker van dat het aan de mail app ligt en niet aan een ander achtergrondproces. Het lijkt me niet normaal dat de iphone na het lezen van een mail meteen een stuk langzamer wordt en dat je je geheugen speciaal moet opschonen om het normaal te krijgen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-05-09, 19:43
MikMakMan MikMakMan is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 70
Standaard

Anyone? Probleem komt alleen voor na ophalen mail, na het spelen van een zware game als Need For Speed heb ik geen trage iphone.
  #3  
Oud 14-05-09, 13:14
MikMakMan MikMakMan is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 70
Standaard

Probleem opgelost, het lag aan Elert.

Bedankt voor de "hulp"
  #4  
Oud 14-05-09, 16:28
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MikMakMan Bekijk bericht
Probleem opgelost, het lag aan Elert.

Bedankt voor de "hulp"
Voor elk probleem moet iemand de eerste zijn die het heeft. Kennelijk was jij dat deze keer, vandaar dat niemand je kon helpen.

Bekijk het van de zonnige kant: mocht iemand anders dit probleem gaan ervaren, dan heb jij nu de oplossing gegeven. En heeft het forum weer zijn doel gediend...

Bedankt alvast namens die ander
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
E-mail ophalen Rob. iPhone algemeen 10 30-08-10 12:51
E-mail app met instant ophalen van mail djkavaa iPhone Apps 2 25-06-10 13:43
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app blaugrana iPhone Apps 4 26-11-09 16:06
Internet en Email ophalen is erg traag Jan-Peter iPhone algemeen 3 21-10-09 22:28
Automatisch mail ophalen met standaard mail app? Rubske Archief 1 04-01-09 00:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:11.