Uit restore mode halen als niets werk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb een probleem, mijn iPhone heeft zichzelf op een één of andere manier in restore mode gegooid, dat scherm met usb-kabel en cd'tje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uit restore mode halen als niets werk
Hallo!
Ik heb een probleem, mijn iPhone heeft zichzelf op een één of andere manier in restore mode gegooid, dat scherm met usb-kabel en cd'tje enzo. Nu heb ik dit vroeger wel vaker gehad, maar dat kon ik dan oplossen met iBrickr en dan werd die er zo weer uitgegooid. Om een één of andere reden wil dat nu niet meer lukken, nu weet ik helaas niet meer of dit voor of na mijn update van FW naar 2.x.x (geen idee meer) was. Dit een bekend probleem en zeggen jullie waarschijnlijk dat ik de zoekmachine moet gebruiken, iets wat ik natuurlijk ook heb gedaan. (zie link) (https://forum.iculture.nl/f28/i...e-restore.html) Bij mij wordt de iphone niet gezien in iBrickr, Ziphone e.d. maar wel in itunes, deze zegt namelijk dat de telefoon in restore mode staat en ik hem moet restoren. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen zonder mijn gegevens te verliezen? Groet Michiel Laatst gewijzigd door msnijder; 21-05-09 om 20:10. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hou je home- en sleepbutton ong. 15 seconden ingedrukt totdat de iPhone vanzelf uitgaat. Met een beetje mazzel start ie daarna weer op als je de sleepknop indrukt.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
blijkbaar niet veel mensen die een oplossing weten? Dan maar nieuwe software erop zetten denk ik.
|
|
||||
|
||||
...En je hebt natuurlijk geen reservekopie staan in iTunes...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wanneer ik een screenshot maak, en deze foto naar mijzelf e-mail. Zie ik de streep niet. Dit betekent dus dat deze in mijn scherm zit :| Maar hoe kan dit! Die zat er voor de update, dus toen die in restore mode stond nog niet. Iemand een idee? De streep zit boven de klok en loopt tot 0.5cm van de batterij. Is echt heel dun, maar wel irritant :S Greets |
|
||||
|
||||
Al geprobeerd om en paar keer aan/uit te zetten?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipone loopt vast na slide to unlock / uit sleep mode halen | dennisholman | Unlock | 0 | 26-08-10 11:48 |
telefoon UIT dfu mode halen | erwinKrol | Archief | 3 | 19-12-08 23:23 |
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore | phoneI | iPhone algemeen | 2 | 10-08-08 19:36 |
Iphone Is Gewoon Niet Uit Ze Restore Mode Te Krijgen Hoe Kan Dit???? | martijntju | iPhone algemeen | 3 | 28-06-08 19:37 |
Iphone Is Gewoon Niet Uit Ze Restore Mode Te Krijgen Hoe Kan Dit???? | martijntju | Archief | 1 | 28-06-08 19:35 |
|
|