Voicenotes bestanden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Ik heb Voicenotes op mijn Iphone en wou de opgenomen geluidsbestanden op mijn laptop importeren alleen weet niet of dit mogelijk is. Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voicenotes bestanden
Hallo allemaal.
Ik heb Voicenotes op mijn Iphone en wou de opgenomen geluidsbestanden op mijn laptop importeren alleen weet niet of dit mogelijk is. Als dit wel mogelijk is, waar kan ik dit vinden? (via SSH) En weet toevallig iemand of ik de geimporteerde geluidsbestanden gelijk kan beluisteren of deze moet converteren? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
iTunes > iTunes Store > AppStore > Zoeken
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Hahaha, zo bedoelde ik niet. Ik heb de app op mn iPhone. Heb er mee 6 lezingen van 2 uur opgenomen en deze wil ik op mn laptop zetten voor t geval ik ze kwijtraak tijdens upgraden naar OS3.0. Daarom vroeg ik of iemand weet in welke map ik de opnamen zou kunnen vinden. Maar hoeft niet meer, heb em al gevonden
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst
|
|||
|
|||
Voor de geïnteresseerden, ik heb het hier gevonden:
/private/var/mobile/Applications/720E9......BF6/Documents - Het dikgedrukt gedeelte was een lange reeks van letters en cijfers, toen ik er op klikte zag ik een map voicenotes staan waardoor ik wist dat ik goed zat (ik weet niet of dit bij iedereen hetzelfde is) - Geluidsbestanden zijn in een .caf formaat, dit is gewoon met je QuickTime Player te openen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Re: Voicenotes kwijt | cojak | iPhone algemeen | 1 | 09-12-08 20:54 |
.png bestanden uit .app bestanden openen? | InternetRebel | iPhone Apps | 6 | 07-10-08 04:49 |
|
|