Foutcode 12 Iphone 2G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal!! Tijdens de installatie van os 3.0 op mijn 2G toestel vlogen toevalligerwijs (grrrrrrrrr!!!) de stoppen bij mij thuis door en nu blijft mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Foutcode 12 Iphone 2G
Hallo allemaal!!
Tijdens de installatie van os 3.0 op mijn 2G toestel vlogen toevalligerwijs (grrrrrrrrr!!!) de stoppen bij mij thuis door en nu blijft mijn Iphone hangen in het zwarte schermpje met de welbekende appel. Als ik de Iphone koppel met Itunes komt Itunes met de melding dat de toestel zich in de herstelmodus bevindt. Nu heb ik inmiddels geprobeerd te restoren naar de orginele 2.2.1 en de custom van Michael maar dan komt Itunes met foutmelding 20. En als ik op herstellen klik, ik neem aan dat dan firmware 3.0 erop komt, krijg foutmelding 12. Ik heb geen idee welke firmware er nu bij mij opstaat en wat ik zou moeten doen om dit probleem op te lossen. Wie oh wie...komt met de oplossing??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
DFU-mode > herstellen > Updaten naar 3.0
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Ik kan niet updaten alleen herstellen....
|
|
||||
|
||||
Kijk hier ook even naar: https://forum.iculture.nl/f14/i...2g-iphone.html
|
||||
|
||||
Heeft niet gewerkt....ik heb m in dfu gezet...maar ik als de custom van Michael wil gebruiken, krijg ik foutmelding 20
en als ik 'm wil restoren naar 3.0 krijg ik foutmelding 13 Laatst gewijzigd door alikarakas; 17-06-09 om 22:58. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone herstellen foutcode 3194 | S.A.F | iPhone algemeen | 11 | 20-11-11 15:23 |
Iphone met foutcode 1611 | rodasupportertje | iPhone algemeen | 4 | 13-02-11 03:20 |
foutcode 1013 herstelmodes iphone 4 | Mad Hankey | iTunes | 2 | 12-01-11 13:49 |
probleem mij iphone gerestored nou foutcode an het einde va de restor | jopie1112 | Unlock [archief] | 17 | 23-05-08 13:33 |
De iPhone kan niet worden Hersteld. foutcode 1011 | Keff | Unlock [archief] | 4 | 06-11-07 10:06 |
|
|