reservekopie problemen iOS4.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe zit het dan met je contacten. Ik wil ze van iphone naar Outlook hebben....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe zit het dan met je contacten. Ik wil ze van iphone naar Outlook hebben.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
reservekopie blijft hangen
Bij het syncen van m'n iPhone blijft de reservekopie steeds hangen. Dat dit lang duurt ben ik inmiddels gewend, dat je het in iTunes kan skippen om toch snel te kunnen syncen is een zegen, maar nu komt hij er helemaal niet meer door, en ik wil toch echt eens een keer een reservekopie maken.
Afgelopen week een paar keer geprobeerd. Eerst kwam t balkje nog halverwege, toen amper voorbij t begin, nu blijft hij zelfs hangen in de 'voorbereidende' fase, zit daar nu al 3 uur in. Ik laat m voor de zekerheid maar tot morgenochtend staan, maar ben bang dat t niets meer wordt. Iemand tips? Roef |
|
|||
|
|||
Is het proces dat je dan zou moeten stoppen: AppleMobileBackup.exe?? of AppleMobileDeviceHelper.exe??
|
|
|||
|
|||
Waarom moet iTunes perse nog een reservekopie bij m'n update, ook al heb ik dat 1 minuut geleden ook gedaan?
|
|
|||
|
|||
Ik heb iets voor 7 zelf een reservekopie gemaakt van mijn iPhone. Dit ging allemaal probleemloos. Daarna de update proberen te installeren, maar nu blijft ie hangen bij het maken van een reservekopie... Meer mensen last van?
|
|
|||
|
|||
Ja, bij mij dus. Ik ben na een klein half uurtje op zo'n 10%
|
|
|||
|
|||
Ja ik heb er ook last van. Blijft al 1,5 uur hangen op 10%
|
|
|||
|
|||
Bij mij al ruim een uur op 1%... Terwijl ik 10x per dag synchroniseer en dus ook rond een uurtje of 18.00 - 19.00
|
|
|||
|
|||
Zijn die twee reservekopieën wel hetzelfde? Ik heb namelijk hetzelfde. Een normale reservekopie (die je maakt tijdens het synchroniseren) duurt een paar minuten. Ik wacht nu met het updaten naar iOS4 al meer dan een uur. (en heb nog maar een paar procent)
Overigens kreeg ik de eerste keer dat ik probeerde te updaten na ongeveer anderhalf uur de melding dat er iets fout was gegaan met de reservekopie ik kon kiezen om door te gaan zonder het maken van de reservekopie maar zou dan alle gegevens kwijtraken. Zou de reservekopie van het synchroniseren dus anders zijn dan die van de update? |
|
|||
|
|||
Citaat:
heb exact het zelfde. En ik zou toch wel érg graag iOS4 er op willen hebben. Kan hij dit niet over slaan? |
|
|||
|
|||
Ik denk gewoon dat het een mega bug is.. ik krijg nu ook dat er wat fout is gegaan... Vreemd... heeel vreemd!
|
|
|||
|
|||
precies het zelfde probleem.
Word er zowat helemaal hysterish van.. |
|
|||
|
|||
Zit met precies hetzelfde.
|
|
|||
|
|||
ik precies hetzelfde
|
|
|||
|
|||
Crap.. Heb ik dus ook.
|
|
|||
|
|||
ik wil een itunes S
|
|
|||
|
|||
Ja, dat is ook heel fijn inderdaad , dat je niet kunt updaten zonder die *$#@ reservekopie, had ik nog niet eens aan gedacht.....
|
|
||||
|
||||
twee draadjes samengevoegd
|
|
|||
|
|||
Nou... Afwachten dan maar he. Zal wel een update komen voor iTunes.
|
Labels |
langzaam, reservekopie, upgrade, vastgelopen |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met reservekopie | denman80 | iPhone algemeen | 4 | 10-10-11 14:08 |
Wachtwoord reservekopie na update iOS4 | meike_k | iPhone algemeen | 1 | 05-04-11 11:50 |
Windows: Iphone 3G problemen reservekopie en update iOS 4.1 | Mteylingen | iTunes | 0 | 15-09-10 01:34 |
problemen met bellen iOS4 | milan13 | iPhone algemeen | 4 | 02-08-10 18:10 |
3Gs - iOS4 - JB - Problemen | MrNilo | iPhone algemeen | 4 | 26-07-10 10:58 |
|
|