//

reservekopie problemen iOS4.0

reservekopie problemen iOS4.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de laatste tijd erg veel last van trage reserverkopien vandaag was hij na een uur nog niet eens op een kwart. Op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-06-09, 22:27
renssies renssies is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Gemert
Berichten: 43
Standaard reservekopie problemen iOS4.0

Ik heb de laatste tijd erg veel last van trage reserverkopien vandaag was hij na een uur nog niet eens op een kwart. Op mijn ipod touch 1G is de reservekopie veel sneller. Ik gebruik al 2.2 (geen 2.2.1) en itunes 8.2 maar hij is nog steeds traag. Ik ben bang dat het met 3.0 mis zal gaan bij het installeren en ik al mijn smsjes kwijt ben. Wie weet hoe ik hem weer sneller krijg?

Laatst gewijzigd door renssies; 16-06-09 om 22:29.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-06-09, 21:04
iTim's schermafbeelding
iTim iTim is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 203
Exclamation

Reservekopie blijft hangen na ong 90%.. waardoor ik geen volledige reservekopie kan maken, en dus niet kan updaten! Iemand help?

ik kan namelijk niet updaten zonder reservekopie

Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-06-09 om 21:59. Reden: Volgende keer de edit knop gebruiken ;)
  #3  
Oud 18-06-09, 13:29
Rayno Rayno is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem, heb het nou op mijn eigen computer geprobeerd, daar alles van apple eraf gegooid en opnieuw itunes geïnstalleerd, en op mijn laptop doet ie precies hetzelfde,

Wordt er een beetje gek van.

Wie kan er helpen?
  #4  
Oud 18-06-09, 13:31
iTim's schermafbeelding
iTim iTim is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rayno Bekijk bericht
Ik heb precies hetzelfde probleem, heb het nou op mijn eigen computer geprobeerd, daar alles van apple eraf gegooid en opnieuw itunes geïnstalleerd, en op mijn laptop doet ie precies hetzelfde,

Wordt er een beetje gek van.

Wie kan er helpen?
Bij mij is het nu wel gelukt! Ik heb het aangezet gisteravond om 2.00 en toen bleef die weer hangen op 95% ofzoiets, en toen ben ik in slaap gevallen en toen ik wakker werd was alles gelukt. Dus het heeft gewoon tijd nodig denk ik!!
  #5  
Oud 18-06-09, 21:12
Rood1987 Rood1987 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 59
Standaard

Ik ben ook bezig met 3.0 erop te zetten. Uur geleden is hij begonnen met een Reservekopie te maken, nu nog niet eens op de helft. Is dit normaal? En waar ligt dit aan? Wat kan ik hier aan doen?
  #6  
Oud 18-06-09, 22:09
jaapvanderveen jaapvanderveen is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard

Hallo Rayno, ik heb een originele versie, alles op de laatste versie, zowel Itunes als de Iphone. Ik wil nu naar 3.0, maar moet eerst een reservekopie maken. Ik heb een hele snelle desktop en werk met Vista. Bij mij gaat het backuppen zeer langzaam, ook wanneer er bijna niets op staat (minder dan één Gig)

Heb jij enig idee wat dat zou kunnen zijn? Uitzetten van de virusscanner / firewall helpt ook niet.

Vriendelijke groet,
Jaap van der Veen.
  #7  
Oud 20-06-09, 14:54
Rood1987 Rood1987 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 59
Standaard

Net wilde ik wat muziek erop zetten, maar nu ik het synchroniseren heb gestart gaat hij weer een hele reservekopie maken, is ook ong weer een uur bezig. Hoe kan ik dit uit zetten? Stel ik wil er even snel 1 liedje opzetten, moet ik min. een uur wachten omdat hij zo nodig een reservekopie moet maken....

help.
  #8  
Oud 20-06-09, 23:28
myplace myplace is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 99
Standaard

ja hier het zelfde ..heb hem al een paar keer afgebroken omdat ik het niet vertrouwde en dacht dat hij was vast gelopen .. heb ook de Wi-Fi uitgeschakeld maar dat helpt ook niet...
Dit is met de reservekopie maken en nu moet hij er alles nog terug opzetten ik heb net 3.0 erop gezet.
Als iemand hier iets meer van weet ... alle hulp is welkom
__________________
Iphone : 4S | Huidige versie : 5.1.1
Iphone : 3gs | Origineel : iPhone OTB 3.0 T-Mobile | Huidige versie : 5.0.1
  #9  
Oud 21-06-09, 10:44
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Je kunt het maken van een reservekopie stoppen door op het kruisje te klikken. De synchronisatie gaat daarna door.
Het is uiteraard niet zonder risico, mocht je later toch een reservekopie nodig hebben.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #10  
Oud 21-06-09, 22:31
ymv ymv is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 3
Standaard

elke keer als ik myn iphone wil updaten en hy moet een reservekopie maken, mislukt dit! dan kryg ik een melding: tijdens het maken van reserviekopie heeft zich een fout voorgedaan. als u doorgaat zonder kopie gaan alle bestanden op de ipone verloren.

hoe kom ik hier vanaf?!
nu kan ik mijn iphone niet updaten en dat is écht nodig :S
  #11  
Oud 26-06-09, 01:05
Serena Serena is offline
• iOS 11.0 beta
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 106
Standaard

Hier exact hetzelfde probleem. Het maken van een reservekopie is héél traag!!!
  #12  
Oud 01-07-09, 16:53
Holavista Holavista is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 39
Standaard

Hier zelfde verhaal. Het was al traag maar ging onder firmware 2 wel beter, zeker bij regelmatige backups. Nu met firmware 3.0 komt er geen einde aan. Heb al eenmaal afgebroken omdat ik de telefoon nodig had. Opvallend hoe weinig bruikbare informatie er over dit onderwerp te vinden is.
  #13  
Oud 25-07-09, 00:14
insynergy insynergy is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Angry bij upgrade van FW 2.2.1 nr 3.0 5 uur aan bezig met Reservekopie

Ben al de hele dag aan het proberen 3.0 erop te zetten. Bij 75% van de reserve kopie lijkt ie practisch genoeg te stoppen. Heb dit proces al meerdere malen gedaan en heb hem nu (loopt ondertussen al 5 uur)maar laten lopen in de hoop hij op een gegeven moment wel verder gaat.
Ik heb een gloednieuwe iphone 3g (oude was kapot). Heb eerst gehersteld in de hoop mijn oude data weer terug te krijgen; dit ging ook al mis, liep vast, stond stil. uiteindelijk had hij alleen mn contacts, sms en emial overgezet en wat url koppelingen, geen apps dus en ben hem doen toen gaan upgraden naar 3.0.. Nogmaals, ben nu 5 uur verder met reservekopie.

p.s. gebruik de laatste Itunes

Wat doe ik verkeerd? of moet ik gewoon NOG meer geduld hebben.

Thanks 4 the help & suggestions

Laatst gewijzigd door insynergy; 25-07-09 om 00:16. Reden: edit
  #14  
Oud 25-07-09, 00:26
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Diverse discussies samengevoegd.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #15  
Oud 04-01-10, 00:47
JelmerJ. JelmerJ. is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik was vannacht bezig met een reservekopie maken, toen bedacht ik me maar om te gaan slapen... volgende morgen ...

"What The F nog niet klaar? :S"

Running:
Mac OS X (Snow Leopard)
Itunes 9.0.2 (25)
Iphone 3G

Nu zonder reservekopie ge-jailbreakt!
  #16  
Oud 10-01-10, 11:35
ceesvanbleek ceesvanbleek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard

Luitjes, alle berichten gelezen, maar ik kom geen oplossing tegen. Is de enige oplossing om geduld te hebben? Ook als ik de herstelmodus wil inschakelen, krijg ik de foutmelding dat het maken van de reservekopie is mislukt. Hoe hebben jullie dit klaargekregen?
  #17  
Oud 07-04-10, 15:29
Marianne01 Marianne01 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 8
Standaard Trage reservekopie

Ook ik had hetzelfde probleem met mijn niet-jailbroken 3GS v.3.0 en iTunes 9.0.1.79. Na 5 uur was de reservekopie nog niet op de helft! Omdat dit een veel voorkomend probleem blijkt te zijn (het web staat ermee vol) post ik een (drastische én arbeidsintensieve oplossing die voor mij perfect werkte:

1. Stop het maken van de reservekopie (klik op het kruisje). Vink alle synchronisatieopties uit (muziek, video's, beltonen en apps, de apps en de afspeellijsten één voor één uitvinken). Een paar apps heb ik laten staan, omdat die te veel werk op leverden na de herinstallatie.

2. Als alles uitgevinkt is: syncen. Je iPhone is nu leeg of op een paar apps na leeg.

3. Maak een reservekopie van je lege iPhone.

4. Zet alle muziek, video's, per een aantal weer terug (niet alles tegelijk anders duurt de reservekopie weer lang!) en maak tussendoor steeds een reservekopie. De apps heb ik per 4 tegelijk teruggezet, ook om uit te vinden waar het evt. probleem zat (want een trage reservekopie kan aan een app liggen). Kon verder trouwens geen probleem vinden.

Het maken van een reservekopie is bij mij tot nu toe snel blijven gaan (= binnen 30 seconden) gaan, ook toen alle 50 apps + 10 gb aan muziek en video's er weer op stonden.

Laatst gewijzigd door Marianne01; 07-04-10 om 15:44.
  #18  
Oud 17-05-10, 23:39
Maupsie Maupsie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik zag allemaal ingewikkelde dingen om uit te voeren op het internet. En dacht - dat moet makkelijker.

Wat zonet goed hielp bij mij is tijdens het starten van de reservekopie: CTRL+DEL indrukken. Dan opent je Windows Taakbeheer en klik je op het tabje 'Processen'. Je ziet dan een druk verkeer van een proces - helaas weet ik niet meer hoe hij heet - wel iets wat vanzelfsprekend is in iedergeval. Die klik je aan en beeindig je.
Hij vraag je dan natuurlijk of je dat wilt met alle gevaren van dien, maar doe dan gewoon JA/OK!
Bij mij kwam het helemaal goed, Iphone ging ineens eindelijk de software updaten en nu staat er 3.1.3 op!
  #19  
Oud 18-05-10, 15:02
ab156's schermafbeelding
ab156 ab156 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: De oudste stad van Nederland
Berichten: 71
Standaard

Het lijkt alsof itunes op een bepaalde manier moeite heeft op o.s 3.
Maar de oplossing is gewoon veel geduld hebben, hij is erg traag maar voltooid het zeker na een tijd!
  #20  
Oud 18-05-10, 17:12
Maupsie Maupsie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Geduld had ik niet meer na 6 uur lang wachten. En zoals ik het heb gedaan heeft het absoluut geholpen. Gewoon tijdens het proces uitschakelen. Wel heb ik mijn programma's wel allemaal overgezet van tevoren. Je weet maar nooit tijdens de update. Succes!
Reageren

Labels
langzaam, reservekopie, upgrade, vastgelopen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
problemen met reservekopie denman80 iPhone algemeen 4 10-10-11 14:08
Wachtwoord reservekopie na update iOS4 meike_k iPhone algemeen 1 05-04-11 11:50
Windows: Iphone 3G problemen reservekopie en update iOS 4.1 Mteylingen iTunes 0 15-09-10 01:34
problemen met bellen iOS4 milan13 iPhone algemeen 4 02-08-10 18:10
3Gs - iOS4 - JB - Problemen MrNilo iPhone algemeen 4 26-07-10 10:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:46.